conrad shovel?

hallo ik ben mick en ik rijdt al een half jaartje electro (traxxas slash) en binnenkort is mijn verjaardag,
dus ik dacht zo van ik ga maar eens kijken voor een leuke en vooral goedkope rc shovel om een beetje mee te kloten als ik niks te doen heb

ik zag toen deze bij conrad: Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek

heeft er al iemand ervaring met deze shovel?

jullie truckers rijden meestal schaal 1:14 toch? want dan kan ik misschien ook eens mee doen :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Beste Mickie,

Er staat ook een review bij.
Volgens de schrijver was hij 100% naar verwachting, echter gaf hij als minpunt dat hij niet veel kan heffen.

Al op Youtube gekeken? Staan veel filmpjes en toevallig ook een van deze.
Van de hele Hobby engine serie trouwens.

QUS-YjR6Gvs[/media] - Hobby Engine Wheeled Loader

Bolle

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo net als de graafmachine van graupner
kan hij nog geen handje zand heffen
voor een goede shovel zou ik toch
een wedico kopen maar die liggen op prijzen van..v...e..e...l geld
of je verbouwd de shovel
met metale tandwielen en een zwaardere motor
mischien dat dat werkt
of een bruder ombouwen

Het zal zonde zijn van je centjes ,
dat beloof ik jou.
Ze zijn dan ook niks waard die dingen , ( heb ze bijna allemaal al gehad :) )
Het is speelgoed voor de kindjes ,
in de topic die jij geeft kan hij meer tillen daar hij de beveiliging vast lijmt enz .( beveiliging dient om de motor niet verbranden)
Maar vergeet niet dat de schop of laadbak niet appart beweegt , hoe kanje dan behoorlijk graven ?
+ zijn in schaal 1.12
Maar oke ieder zijn ding.
Dus wees gewaarschuwd.

hallo
daar koop je een leuke 1:1 luxe auto voor,
maar die cat 365 is ook niet verkeerd zeg,
maar pietje precies volvofh16660 zal die binnenkort
ook gaan maken maar dan de 385,
groeten markioo

oke ik had mss de leeftijd niet gezien ,
maar wou alleen maar helpen waar nodig , want niemand wordt graag teleur gesteld denk ik . Dus antwoorde ik alleen maar op zijn vraag.

Of heb ik iets verkeerds gezegd????
En dat van die echte mannen wat bedoelje .....?????
En vergeet het niet ,
voormij is niemand minderwaardig , ik ben ook klein begonnen vriend

Laatst bewerkt:
Tjongejonge, wat hebben we weer een lange tenen!
Het gaat er helemaal niet om of iets "echt" of "namaak" is, laat staan of dat van de prijs afhangt. Dat maak jij er van.
Het enige wat o.a. ik probeer te voorkomen is, dat mickietjuh zijn centen uitgeeft aan een machine, ervan uitgaande dat hij op demo's lekker kan gaan graven of vrachtwagens volladen, om er vervolgens achter te komen dat zijn kraan alleen maar geschikt is om rondjes mee te rijden.
Er is m.i. niets verkeerds aan om iemand te waarschuwen dat hetgeen hij wil wel eens behoorlijk in de papieren kan gaan lopen en dat het misschien realistischer is om hiermee te wachten totdat hij of zij over een eigen inkomen beschikt.

Laatst bewerkt:
bedankt

ok allemaal bedankt voor alle reactie's
ik ga het vanavond eventjes rustig doorlezen (heb nu geen tijd/zin:rolleyes:)

grtz mick

hallo
daar koop je een leuke 1:1 luxe auto voor,
maar die cat 365 is ook niet verkeerd zeg,
maar pietje precies volvofh16660 zal die binnenkort
ook gaan maken maar dan de 385,
groeten markioo

Hallo Marco,

Wat die Zwitser voor de CAT 365 CL vraagt, kan ik bijna 2 CAT 385 CL voor bouwen !!
De CAT kost bij ECM : 7029, + Euro !!!

Die Zwitser maakt mooi spul, maar veel te duur, vind ik !!!
Zeker voor een beginnend model-liefhebber !!
Ook zijn onderdelen veel te duur !!
Kijk maar eens wat de losse hydrauliek cilinders kosten !!!

Trouwens Marco, de bouwplannen voor de CAT 385 CL zit nog steeds diep ingevroren hoor, -32 graden !!

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Voor de "echte" mannen is zo iets natuurlijk minderwaardig maar niet iedereen heeft duizenden euro teveel om aan z'n hobby te spenderen...

Ik weet niet wat er bedoeld wordt met "echte mannen"

Maar als er bedoeld wordt : dat de "echte mannen" maar leukraak kopen en de goedkopere modellen zoals Bruder, Graupner maar niks vinden, dan denk ik dat dit niet juist is !!

Tenminste niet voor mij, want ook ik heb al eens een Bruder semii-dieplader omgebouwd naar een Broshuis 6 assige Semi-dieplader voor een Low-Budget prijs !!

Deze Semi-dieplader is nog niet helemaal klaar, de elektronica moet er nog ingebouwd worden.

Ik respecteer ieder z'n mening, maar ook zijn modellen en bouwkunsten, ongeacht wat ze kosten of gekost hebben, want ook met een low-budget kan je hele mooie modellen bouwen !!
Trouwens, ik koop ook meestel mijn modellen 2e hands om de prijs te drukken, omdat ik deze modellen toch ga verbouwen, hoeven deze niet nieuw voor mij te zijn !!
Ook koop ik vaak onderdelen 2e hands, omdat de onderdelen net zo goed zijn als nieuw !!

Maar ik heb ook een keertje een grote partij onderdelen in 1 grote koop gekocht voor weinig, de beroemde Duitse doos !!

Back