Ik heb al eerder een discussie gestart om mijn probleem met de Hobbyking Quadcopter op te lossen.
Ondanks diverse adviezen is het probleem nog niet opgelost.
Om te beginnen heb ik de volgende samenstelling van de quadcopter.
1. Hobbyking Multicopter Control Board V2.1
2. Turnigy Plush 25 amp speed controllers,
3. Turnigy D2822/14 Brushless Outrunner 1400 kV,
4. Usbasp AVR Programming Device.
Voor de firmware heb ik de flashtool van de website lazyzere.de, KKmulticopterflashtool V0.33 en Quadcopter Controller V4.7 X van RCgroup.com geinstalleerd.
Het installeren van de firmware geeft geen foutmelding.
Na alles aangesloten te hebben en onder spanning gezet starten de motoren niet. Als ik de giro van Yaw op nul zet om de throttle adjustment af te stellen gaan de motoren draaien en reageren op de throttle en elevator van de zender.
Wat doe ik verkeerd?
Is er een ervaren quadcopter vlieger die hiervoor met mij in contact kan/wil komen om dit probllem op te lossen?
Ondanks diverse adviezen is het probleem nog niet opgelost.
Om te beginnen heb ik de volgende samenstelling van de quadcopter.
1. Hobbyking Multicopter Control Board V2.1
2. Turnigy Plush 25 amp speed controllers,
3. Turnigy D2822/14 Brushless Outrunner 1400 kV,
4. Usbasp AVR Programming Device.
Voor de firmware heb ik de flashtool van de website lazyzere.de, KKmulticopterflashtool V0.33 en Quadcopter Controller V4.7 X van RCgroup.com geinstalleerd.
Het installeren van de firmware geeft geen foutmelding.
Na alles aangesloten te hebben en onder spanning gezet starten de motoren niet. Als ik de giro van Yaw op nul zet om de throttle adjustment af te stellen gaan de motoren draaien en reageren op de throttle en elevator van de zender.
Wat doe ik verkeerd?
Is er een ervaren quadcopter vlieger die hiervoor met mij in contact kan/wil komen om dit probllem op te lossen?