Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo dit is voorlopig de laatste van mijn verlanglijstje. Niet echt bijzonder zou je denken. Een all weather deltatje.......... Ware het niet dat dit het beste frees pakketje is wat ik tot nu toe in handen heb gehad. Verkrijgbaar bij Höllein en wat de kwaliteit van het kistje aangaat een echte aanrader. Helaas is mijn motor naar het schijnt kwijt geraakt in de post en moet ik even wachten met verder bouwen.
Maar goed, zo ziet hij er na 2 uurtjes knutselen uit.......
Ja, jullie mogen wel denken. Hmmm, :? , maar dit wordt een leuk model. Wat dacht je van 463 Watt per kilo in dit Deltatje met een nu geschat vlieggewicht van 280 gram Ik neem het straks graag op tegen iedere Holiday / Microjet / Delta400 in ieder weertype :wink:
Het vlieggewicht is uitgekomen op 315 gram. Nog altijd een mooi gewicht voor dit model, maar het doel was onder de 300. De gewicht vermogen verhouding is nu terug naar 410/420 Watt per kilo. Zal wel voldoende zijn.....