Conversie balanceerstekker Thunder Power - Robbe Lipoly?

Ik heb een paar nieuwe ThunderPower lipo's (2100mAh-3s) waar een Amerikaanse (?) balanceerstekker aan zit. Dit is een zwart stekkertje met een miniklemmetje. De gaatjes van de stekker zijn net een fractie dichter bij elkaar dan de Lipoly Equalizer balancer.

Is er een conversiekabeltje of moeten er andere stekkertjes gesoldeerd worden?

Hoi ik zit met hetzelfde probleem als jij. Heb een thunder power gekocht maar die balance cord past niet in mijn esky lader. NU zag ik dat product wat jij aanwees. Maar ik snap niet hoe die werkt. Want dan plug ik dus mijn TP aan de ene kant erin, maar hoe verbind ik hem dan alsnog met mijn esky lader?

Ok maar verkopen ze ook zo'n kabeltje daar? Ik kan hen namelijk niet vinden. En zou niet weten hoe ik zelf zo'n kabletje in elkaar zou moeten zetten.

In jouw geval zou ik een universeel lipoladertje kopen, kosten ong. 20 euro. je laad dan gewoon via de hoofdsteker, al die verloopjes zijn duur en eigenlijk niet eens nodig. Bovendien is het E-sky ladertje niet zo betrouwbaar.

Ja maar in die esky zit zo'n ingebouwde balancer. En ik heb de batterijen nagemeten en hij laad ze tot het juiste voltage op.
Waarom zijn de esky laders dan onbetrouwbaar?

Back