B
bbking
Guest
vraagje,
ik merk dat er een hoop verschillende brandstoffen worden aangeboden voor heli's.
Zo zijn er Tornado, Quartel heli brandstof, no-name brandstof, zelf mix en coolpower en de prijzen verschillen nogal.
Een paar dagen terug heb ik een gebruikte heli aageschaft waar een rest flacon coolpower 5% brandstof bij zat.
Waar moet ik op letten bij de aanschaf van brandstof, hoot termen als kluts, nitro en wonderolie?
Klopt het dat de "sterkte" van de brandstof af gaat als deze enige tijd staat?
Kan je ongestraft switchen van brandstof? (mijn heli heeft altijd op coolpower gelopen)
Heeft de kleur van de brandstof nog iets te betekenen?
ik merk dat er een hoop verschillende brandstoffen worden aangeboden voor heli's.
Zo zijn er Tornado, Quartel heli brandstof, no-name brandstof, zelf mix en coolpower en de prijzen verschillen nogal.
Een paar dagen terug heb ik een gebruikte heli aageschaft waar een rest flacon coolpower 5% brandstof bij zat.
Waar moet ik op letten bij de aanschaf van brandstof, hoot termen als kluts, nitro en wonderolie?
Klopt het dat de "sterkte" van de brandstof af gaat als deze enige tijd staat?
Kan je ongestraft switchen van brandstof? (mijn heli heeft altijd op coolpower gelopen)
Heeft de kleur van de brandstof nog iets te betekenen?