Copter X 450ME

• Topicstarter Topicstarter patchie
  • Startdatum Startdatum
P

patchie

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb een mooie Copterx 450 me kom er alleen niet uit hoelang de 2200 mA Lipo moet opladen staat nergens. Wie weet hoelang hij moet laden en moet het groene lampje aan als hij vol is.

Wie kan me helpen

Alvast bedankt

Welkom Patchie, hoelang hij moet laden is met deze info niet te vertellen. Bij gebruik van een uitgebreide computerlader wordt deze op 2,2 ampere laadstroom ingesteld. Hiermee heb je dan een teoretische laadtijd van 1 uur, in de praktijk zal dit door diverse redenen een kleine 1,5 uur zijn. Heb je daareentegen een simpele lader zoals die vaak meegeleverd worden bij complete pakketten dan ben je afhankelijk van de max.stroom die dat ladertje kan leveren. Deze is hierbij niet in te stellen. Meestal wordt deze stroom genoemd op het blokje waar je de accu op aan sluit. Deel je nu de capaciteit van je accu, 2200 mA, door die genoemde stroom krijg je de teoretische laadtijd. Hoop dat ik het hiermee voor jou duidelijk heb uitgelegd.

Thanks voor het duidelijke antwoord
Hier kan ik wat mee

Grtz

Patchie

heb je de standaard blauwe copterx lader??????

Zo ja duurt het laden ong 3 uur (incl balanceren). Het lampje is groen tijdens het laden, is het groene lampje uit dan is de lipo vol.

imgres

Laatst bewerkt:
Back