copterx 450 tuning

Na een kleine crash zit ik vol spanning te wachten op mijn onderdelen.
In elkaar zetten en vliegen weer.
Nu wil ik tijdens het wachten ook aktief blijven met deze hobby.

Zijn er mensen die hun copterx 450 ME getuned hebben?
Ik zou graag willen weten of ik andere betere, makkelijk te vervangen onderdelen kan bestellen en monteren waardoor de heli nog beter kan gaan vliegen.Soort van upgrade ofzo:confused:

En waar halen jullie die onderdelen vandaan? ebay? bv

Tunen? nou, heel simpel, alles wat stuk gaat of prut is, vervangen voor align 450 Se v2 onderdelen.. ik had zelf eerst een copterx SE, waarvan nu 99 procent align is(alleen de frames niet...)

kwa upgraden, sterkere motor, betere regelaar, goede servo's gyro, carbon bladen enz enz.. wat er gebruikelijk dus al bij een align kit zit.. hahaha

Hallo,

Vraagje, als ik mijn staartservo vervang moet ik dan ook een andere gyro hebben? Ik lees overal dat een digitale servo beter is, maar hoort daar dan een special gyro bij? Nu heb ik gewoon nog de standaard copterx gyro.

De servo werkt niet echt lekker meer en nu wil ik deze vervangen voor een andere, iemand tips?

Ik heb nog metal gears leggen van mijn copterx een keer gebruikt nieuw dus.Deze werkte prima met de standaard coptex gyro.Deze zijn veel sterker en beter dan de standaard servo's van de copterx en hebben ook metalen tandwielen. Dus niet gelijk stuk bij een crash.

Hey Jasper,

Na een dag vol goede pogingen ben ik de volgende dag met de copterx hard gecrased!
Al het denkbare was stuk zelfs het frame was helemaal krom.De servo's zijn gelukkig nog goed en wat er van over is kan ik nog als reserve gebruiken

Ik was er ziek van dat ik weer gecrashed ben maar wilde het nog niet opgeven.
Ik heb nu de align waar ik mee (vlieg) hover.Dit gaat goed.

Ik moet ook gewoon aan een sim er bij maar het staat me op een of andere manier tegen.

groeten

Peter

Back