Corally attack banden

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Fredkex, 29 jul 2016.

  1. Fredkex

    Fredkex

    Lid geworden:
    30 jun 2011
    Berichten:
    14
  2. Fredkex

    Fredkex

    Lid geworden:
    30 jun 2011
    Berichten:
    14
    Precies geen populaire bandjes?
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Corrally is net weer nieuw op de markt met nieuwe producten, dat samen dat er op veel clubs en met wedstrijden bepaalde banden voorgeschreven worden valt er denk ik weinig ervaring te vinden over deze banden.
     
  4. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Je moet sorex banden hebben, van bijvoorbeeld Schumacher. Ik rijd tot nog toe sorex 32. Maar de hardere band sorex 36 wil ik binnenkort ook gaan testen, wordt naar wat ik heb gehoord wel eens bij endurance races gebruikt. Hier bij MBC de Sluis rijden we tijdens wedstrijden vaak met sorex 32, in de morgen rijden sommige mensen wel eens met sorex 28. En foam banden worden ook wel eens gebruikt (maar mag niet bij stock).
     
  5. koe

    koe

    Lid geworden:
    11 jun 2012
    Berichten:
    79
    in deventer rijden we al jaren met sorex 36 van GM slijt niet veel en grip is erg goed.
     
  6. Thaan

    Thaan

    Lid geworden:
    10 sep 2013
    Berichten:
    320
    De corally banden zijn inderdaad aardig nieuw, pas een maand of 3-4 op de markt.
    Resultaten ermee zijn overigens wel erg positief, het zijn mooie banden die een goede grip geven.

    @Hierboven: Ja de sorex banden zijn populair, goed en kent iedereen. Betekent niet dat andere banden geen kans moeten krijgen, wie weet zijn ze zelfs wel beter?
    Ik heb wat mensen gezien die bijv. de WRC TS-03 banden beter vonden gaan op de HFCC dan de Sorex banden. Nieuw is niet persé beter, maar wel het proberen waard.
     
  7. Fredkex

    Fredkex

    Lid geworden:
    30 jun 2011
    Berichten:
    14
    Ik heb een setje Corally 32 besteld om te testen samen met nieuwe sorex 32. Dan zullen we weten wat het beste is. Maar denk toch dat Corally iets aan de prijs zou moeten doen om naam bekendheid te maken en mensen te overhalen om hun product te kopen. Ik betaal nu minder voor Sorex32 dan voor Corally en aan de meeste reacties hier is iedereen al zeer tevreden over Sorex. Dus ben je niet echt geneigd om over te stappen denk ik dan. Mijn reden is gewoon dat ik graag nieuwe dingen probeer en dat kan tegenvallen maar soms ook niet.
     
  8. Fredkex

    Fredkex

    Lid geworden:
    30 jun 2011
    Berichten:
    14
    Vandaag gereden met de corally 32. Eerste paar ronden niet echt veel grip daarna werd het steeds beter. Het grip niveau ligt kort bij de sorex 32. Bij de tweede accu was de grip er dadelijk. Ik vind wel dat ze na 2 accu's wel al serieuze slijtage sporen vertonen. Ik heb de indruk dat dit minder is bij de sorex. Maar op gebied van grip vind ik ze echt niet tegenvallen. Misschien toch eens de 36 testen. Weet de temperatuur ook niet waarbij de 32 word aangeraden kan ik ook nergens vinden.
     

Deel Deze Pagina