Corally C4??

Discussie in 'Electro onroad' gestart door MOD666, 26 mei 2004.

  1. MOD666

    MOD666 Guest

    Heeft iemand ervaring met de Corally C4 of raden jullie mij een andere aan.
     
  2. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Ik heb geen ervaring met de C4. Wel weet ik dat het een wedstrijd chassis is en een goede auto.

    Maar kan je niet wat duidelijker zijn? Wat wil je er bijvoorbeeld mee gaan doen? Is het voor wedstrijden of puur recreatief? Hoeveel geld wil je er aan uitgeven?
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    De C4 is uitstervende, het is een verouderd chassis opgebouwd met wat Serpent Impulse onderdelen (draagarmen, stuurblokken etc). Overigens schijnt het een moeilijk af te stellen auto te zijn maar dat probleem hebben ze ook met de Assasin :)

    Als het om een C4.1 gaat is het nog wel een redelijke auto maar ook uitstervende.

    Als je hem voor "weinig" kan kopen gewoon doen maar kijk ook eerst naar andere nieuwe modellen, voor een 150 euro heb je al nieuwere auto´s waarvan je zeker weet dat de onderdelen ook volop leverbaar zijn en dat nog wel een tijdje blijft.....
     
  4. MOD666

    MOD666 Guest

    Ik wil er gewoon recreatief mee gaan rijden en misschien af en toe een circuitje pakken.
    Ik zag op pkracing.nl staan dat hij in de aanbieding was nu voor 200 euro. Maar bijvoorbeeld de CORALLY CCT is 145 euro of Corally SP12M GRP is 155. Ik wil voor een lege auto eigenlijk niet meer dan 200 euro uitgeven, omdat het mijn eerste auto wordt en ik na wat geoefend te hebben graag de overstap naar een nitro auto wil maken. Welke Corally of andere electrische auto raden jullie mij aan??
     
  5. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk