onno10
PH-SAM
Ja.Heb je ook het kleine O-ringetje vervangen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Heb je ook het kleine O-ringetje vervangen ?
O nee?....Het is geen raket techniek. Meer simpel kan een motor bijna niet zijn.
Ik heb geen haast...zelfde probleem gehad , starten even lopen en afslaan. bleek in de verkeerde sproeier naald te zitten. Er lijken twee soorten in omloop te zijn . als je de verkeerde hebt kun je de naald helemaal dicht draaien en dan blijft de motor verzuipen.
De mijne zitten op dit moment in een verhuis doos anders had ik er een naar je op kunnen sturen , heb er nog wel een paar liggen.
Ik snap je bericht niet helemaal.heb je een plaats van de motor plaat die in je cox hebt zitten. Heb de juiste doos gevonden. ( stond boven op een stapel)
Foto van de achterplaat van jouw Cox motor - aan de hand waarvan bepaald kan worden welke type naald nodig is.....Ik snap je bericht niet helemaal.
Komt eraan.Foto van de achterplaat van jouw Cox motor - aan de hand waarvan bepaald kan worden welke type naald nodig is.....
Membraan is een nieuwe van kunststof bij de oude van messing was het precies hetzelfde.Dat is een van de weinige overblijvende mogelijkheden, samen met een slecht werkend membraan.
Ik heb het vermoeden dat de afdichting van de venturie met de tank niet goed is.
Niet op de foto, maar wel gebruikt.Ik val in hehaling maar ik zie op de foto het kleine o-ringetje niet zitten tussen backplate en tank .
Ik heb ooit ook twee van die krengetjes gehad, een babe bee en een black widow. Ik geloof dat ik meer brandstof direct in de cylinder gespoten heb om ze aan het lopen te krijgen dan ik ooit in de tankjes gepompt heb...(en weer een bijdrage waar je niets aan hebt....
)
Dat ga ik proberen.Wat zou er gebeuren als je de tank maar voor 25% vult?