COX MODELS WARBIRDS

Zijn er ook filmpjes te vinden met deze modellen, ze zien er wel lief uit die kleintjes. Ik heb in Helmond wel eens een Nemesis zien vliegen met zo'n Feiago, en dat gaat behoorlijk hard en dan is 50 cm vlug een stipje.

Ik kan mij vergissen, maar ik heb een vrijvlucht toestelletje in die maat die er verdacht veel op lijkt.
Motortje erin en een paar nicadjes die je dan via een kastje met grote batterijen moet opladen.
je ziet op de website van cox bij de spitfire en de warhawk nog een schakelaar zitten en een laadplugje.
Komt uit china en gekocht voor 20 euro.

Mischien eerst even lokale modelbouwwinkel checken?

Hee, Harold, nu je het zegt, lijkt deze er wel veel op.
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=17900&highlight=nieuw+indoor+pylon+model

afb15366.jpg

Update van leverancier :

I'm going to have to check the availability of the quantity of planes you are asking about. I will also check into the shipping on the product. I've sold out most of our original shipment, and my understanding is that Cox has backordered most of the models available. I'll get back to you soon.
Luke Simion

Lijkt me wel leuk.
Zo'n Corsair met 0,5cc. Liggen er hier twee te bejaarden, dus....
****nu eens een keer geen lipo & brushless 8) ****
Back to the 80's :P

Mwah... ze mochten eens gaan roesten.
Toch ook wel weer leuk, zo'n stukje nostalgie in een nostalgisch jasje. :lol:

(niks tegen lipo en BL hoor, er liggen hier genoeg :wink: )

Hmmm ik heb hier ook een coxje liggen :D alleen ik weet niet welk type.
dat was van een lijnbesturings vliegtuigje al een oudje.

Voor mij dan graag een Thunderbolt, wordt dan wel verbouwt naar rol- en hoogteroer...
Er zwerven hier ook nog twee Feigao's ;)

Kreeg vandaag een reaktie over de juiste verzendkosten:

Peter,
Went to the post office today and got the right shipping costs. Air letter Post (4-7 days) is $11.00 Economy letter Post (4-6 weeks) is $6.00. Thanks for your interest.

Letter post? :D Proppen ze em dan eerst even door de versnipperaar ofzo? Want letter post is toch briefpost?

Back