Cp afstellen in ruil voor kitesurfles

• Topicstarter Topicstarter soul
  • Startdatum Startdatum
S

soul

Guest
Ik zoek iemand die mijn TT mini titan afstelling kan controleren en de afstelling kan verbeteren.Je moet wel een ervaren piloot zijn , een beginner ben ik zelf al :D

Zender een futaba, gyro op de titan een 401 met een FS 61 BB servo

Als ruil bied ik aan een kitesurfles in mijn kitesurfschool, les vind plaats in Oostvoorne (onder Rotterdam).Les komt in de vorm van een kadobon en kun je dus ook weggeven als die bierbuik in de weg zit en/of je er liever iemand anders blij mee maakt.
www.surfensoul.nl

Ik rijd overal in nederland naar toe.

Reakties per PB of hier onder dit topic

Man wat een fantastisch aanbod zeg! Het lijkt me sowieso al leuk om mensen met hun heli te helpen, maar als er dan ook nog zo'n wederdienst aan vast zit is het helemaal verleidelijk om hierop in te gaan. Als ik al eens eerder iemand had geholpen was ik er zeker op ingegaan :rolleyes:. Het zou me ontzettend verbazen als je niet snel van iemandeen reactie krijgt.

Marvin

Oss ligt voor mij niet naast mijn voordeur, maar altijd bereid mede titan vliegers te helpen,
als ze zelf naar mijn voordeur komen.. :mrgreen:
Vergoeding niet nodig.

Handig is om even te weten welke knuppelsetting je vliegt cq wilt gaan vliegen,
en de helper dezelfde mode vliegt.
Ik vlieg mijn tuigen, vast of draaiend, beiden op mode 1.

ps: ik heb al langer dan een jaar een titan, en heb er net mn brevet mee gehaald.

Laatst bewerkt:
idd man , hulp is hier geen probleem . ik wil je ook wel op weg helpen , hoef ook geen vergoeding te hebben .
zoals nick zegd is je stickmode wel belangrijk voor je helper , ik vlieg mode 2 dus 1 van ons heeft jou stickmode ook .
mvg ferry

Bedankt voor de reakties, gelukkig is er hulp aanwezig.

Ik vlieg mode 2, het gaat me puur even over het afstellen en controleren of alles goed staat voordat ik hem in de prak vlieg. Is het dan een punt of de helper mode 1 vliegt en niet mode 2 ? Het hooverfen durf ik zelf wel aan, dat lukt me wel als hij goed is afgesteld.

gr,
Bart

WIJ willen andermans heli ook even uitprobern ter controle van de instellingen: GRijnzzz

hehe , kijk uit voor testpiloten [lol]
het is geen probleem als je helper een andere stickmode heeft , maar , als je heli klaar is om de lucht in te gaan , dan moet je waarschijnlijk nog wel iets trimmen om hem neutraal te krijgen . zeker als je een trainingskruisje eronder hebt hangen .
dus het is niet perse nodig maar wel makkelijker , als beginner is een goed uitgebalanceerde heli zooo veel makkelijker .
mvg ferry

mvc-voorneputten.nl

Hier was ik vandaag, dat is toch redelijk in de buurt van Voorne?

Ja dat klopt en vanaf daar rijd ik dan 125 km om thuis te komen na een dag op het strand en in het water. Mijn bus zit dan mudvol ook met passagiers, dat is dus geen optie om daar iets te gaan doen, ik wil wel lid worden van een club in de buurt van den bosch ergens.
Mischien die club in zaltbommel ?

Back