cp belt carbon verkopen of houden?

• Topicstarter Topicstarter W.I.M.
  • Startdatum Startdatum
W

W.I.M.

Guest
hoi, Na mijn aankoop van mijn 2e handse belt cp had de main gear vervangen en een headlockgyro gemonteerd en een staartservo vervangen.

Vandaag de eerste keer buiten proberen en toen hij los kwam bleek dat de besturing om de neus omlaag en omhoog te brengen verkeert om zat??

Dus ik dacht even een servo op reverse zetten om de kijken wat hij deed en toen sloeg hij een beetje op hol en kwam op zijn zij in de sneeuw, weer de maingear stuk pfff.

Dus ik zit er aan te denken om deze te verkopen en een honey bee king 3 te kopen omdat ik dan zeker weet dat alles goed zit,en Ik ben nu alleen aan het sleutelen.
En voor een beginner ook beter(maar dat was al bekend)

Dus als iemand een bod wil doen op mijn heli laat het dan maar even weten groetjes wim.

als ik jouw was zou ik je heli nog even een maandje de tijd geven om de bugs eruit te krijgen. ik wil gerust wel ff mail contact houden met je over het afstellen hiervan.

ik heb ook mijn portie ellende gehad met dat ding, maar toen alles eenmaal verholpen was. toen had ik er ook een goeie machine voor terug.(ook 2ehands)

een leuke manier om te zien of je servo's goed zitten. (ik weet niet of jij dat weet)
is door te kijken naar de tuimelschijf onder de rotor.

als je met je rechter pook naar voren duwt hoort de voorkant van de tuimelschijf naar beneden te zakken. en de achterkant kan dan misschien wat omhoog komen.

als dit compleet andersom gaat. dan moet je idd je voorste servo omkeren.

Hoi,

vlieg je met de originele zender, ik heb laatst namelijk een nieuwe zender in mijn belt gezet en had dit in eerste instantie ook, ik kon dit in de zender instellen.

bedankt voor de reactie's
ik heb hem inmiddels weggebracht bij de winkel waar ik ook mijn rc savage flux heb besteld(maar dat is een andere topic haha) daar wordt hij nagekeken en ingevlogen zodat ik straks zeker weet dat hij goed is.
ik denk er ook aan om een goede sim te kopen om te oefenen.

gr wim

Back