Crackerbox bouwen 85 cm

Hoi,

Ik heb al eens eerder een crackerbox gebouwd, deze was 58 cm en was uiteindelijk veel te zwaar gebouwd waardoor hij niet goed vooruit kwam. Het was wel een goede leerweg.

Nu het winter is heb ik zin in een nieuw project en daarom heb ik besloten een nieuwe crackerbox te maken. Dit keer eentje van 85 cm, ik ben bezig met de tekening uit te printen en aan elkaar te plakken. Ik zal hier een bouwverslag bij gaan houden.

Ik wil de boot electro maken, ik heb voor mijn E-revo 4x een 2s 5000mah lipo die ik het liefst ook in deze boot wil gaan gebruiken. Ik kan dus wat kanten op, 1 2s lipo of 2 zodat het bv een 4s wordt.

Kwa hardware heb ik eigenlijk alles behalve een regelaar en een motor, als regelaar wil ik denk ik een stevige Etti gaan halen, waarschijnlijk overkill maar voor de toekomst misschien goed voor een andere boot.

Nu weet ik alleen nog niet welke motor ik moet gaan gebruiken, het moet een brushless motor zijn waar de boot lekker hard mee moet kunnen gaan. Wat zouden jullie aanraden?

hey Eggie.

Een stevige Etti regelaar ?
Voor dat geld zou ik liever mijn Schulze kopen, staat in verkoopafdeling, bij "Electronica"

Laatst bewerkt:
Hardware is verkocht... Ben begonnen met het uitsnijden van de spanten.

Wat raden jullie voor brushless motor en regelaar aan? Kan tot 8s lipo's gebruiken. Denk zelf dat 6s wel mooi zou zijn. Het mag een best extreme setup zijn :)

Back