crash bullet mt 3.0 waar onderdelen bestellen?

hallo
onlangs een crash gehad met mijn bullet mt.
nu zijn een aantal dingen stuk zoals de aandrijf as links voor de complete draagarm en een paar gebroken schok brekers nu heb ik gekeken op een aantal site's ma kan niet de goede onderdelen vinden.
ik heb deze gekocht mij rc world maar op die site vind ik niet alles heeft iemand een site waar ik deze onderdelen kan kopen
m.v.g Nick Janssen

nu heb ik gekeken op een aantal site's ma kan niet de goede onderdelen vinden.
ik heb deze gekocht mij rc world maar op die site vind ik niet alles heeft iemand een site waar ik deze onderdelen kan kopen

Veel Nederlandse winkeliers gebruiken hun site als etalage en als ze iets aan online verkoop doen zijn dat vaak alleen complete producten. Voor specifieke onderdelen moet je gewoon de winkelier bellen. Ja, ik weet het, met de huidige internet generatie klinkt dat misschien antiek maar het is wel de beste methode. Dan zal je er ook achter komen dat veel winkels aangeven het te moeten bestellen, dat is vrij standaard omdat dit soort winkels niet ieder onderdeel van ieder model kunnen plaatsen in hun magazijn en tevens zo'n voorraad veel geld kost. Vrees niet, er is een Nederlandse distibuteur en de onderdelen kunnen snel geleverd zijn.

Als als je het art.nr. weet kan je met google gebruik makend met "zoeken op Nederlanddse sites" best ver komen.....

ik koop mn Bullet ST onderdelen bij PK racing via hun website. Al paar keer besteld en levering in ca. 2 dgn. Hebben veel onderdelen op voorraad en zo niet dan zit de HPI importeur bij hun 3 minuten vandaan (= Dordrecht).

Alleen net als bij echte auto's zijn spare parts wel duur. Maar ja hobby mag geld kosten toch.
succes

Back