Andy 11 jan 2012 #1 Ongelukkige crash van een Blade 450-X tijdens de presentatie. (Door mijzelf een beetje gedramatiseerd) Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Ongelukkige crash van een Blade 450-X tijdens de presentatie. (Door mijzelf een beetje gedramatiseerd)
Cheeta Forum veteraan 12 jan 2012 #2 zonde van mijn 2 minute :lol:... wat een crash hij tikt net de grond aan... is pas in het einde van het filmpje.
zonde van mijn 2 minute :lol:... wat een crash hij tikt net de grond aan... is pas in het einde van het filmpje.
vliegman 12 jan 2012 #3 Cheeta zei: zonde van mijn 2 minute :lol:... wat een crash hij tikt net de grond aan... is pas in het einde van het filmpje. Klik om te vergroten... Ook die van mij, wel voor de voeten tot stilstand scheelde weer een stuk lopen
Cheeta zei: zonde van mijn 2 minute :lol:... wat een crash hij tikt net de grond aan... is pas in het einde van het filmpje. Klik om te vergroten... Ook die van mij, wel voor de voeten tot stilstand scheelde weer een stuk lopen