Crash - storing?

• Topicstarter Topicstarter kefke
  • Startdatum Startdatum
je failsafe zit in jou ontvager, en reageerd dus op jou singjaal (of hoe je dat ook schrijft :P) dus zolang die gene met de CB niet exact het zelfde kanaal heeft zal er niks gebeuren.

ik heb een keer met robbert zitten bashen, hij had alleen een frequentie die heel dicht bij die van mij lag, ik had een failsafe en die reageerde er niet op... dusja daar is het bewijs...

laterss thomas

Als je nou een beetje hier van af wilt zijn, moet je een zender op de 40 mhz. kopen, en dan het liefst met FM.
Ik zeg niet dat je dan geen last meer hebt, maar alles werkt beter, en het bereik is ook goed.
Een failsave is sowieso wel een goed iets, maar een goede zender is denk ik net zo belangrijk, of naar mijn idee belangrijker.

al sje 109,- euries over heb kan je er eentje kopen hij speedlane in kamerik www.speedlane.nl dan heb je een fm zender van hitec

maar de am zender is in de aanbieding dus ja wat je wilt he

ronnie

Oké dan maar ff kijken hé.
Ik zal het eerst ff proberen met een failsafe, nieuwe zender volgt later :wink:
Maar ik wil eerst vragen? Wat raden jullie aan? FM of AM? 40 mhz waarschijnlijk. Ik zou mijn MC-12 kunnen gebruiken, alleen heb ik dan zo geen stuurwiel?

Iemand nog goede zenders in prijsklasse 100 euro?

ik had 2ehands voor 55 euro een 2ehandsje van futaba junior ofzo, maar werkt perfect,

Ik heb een tweedehands multiplex car301.
Deze werkt perfect, en koste maar 100 euro, incl. pico 4/5 ontvanger, en 3 sets x-tallen

ik heb 2-3 jaar geleden een geweldige zender gekocht, een Xr3 van graupner met 1 servo en een ontvanger en batterijboxjes enz. het is een 40mhz am zender en ik heb noooit last van iemand anders die op mijn kanaal zit : nr. 90, :lol: waarschuwing voor regio eindhoven :lol: als je even naar een raceclub gaat of eventjes gaat naar meetingsites (www.rc-racingcars.nl) kun je er ook 1tje uitzoeken die weinig bebruikt word... er is maar 1 iemand van de 190 leden op erce met een 90 kristal in de doos :D, duz en over fm-am heb ik geen ervaring, mij maakt het niets uit, zover rijd je toch nauwelijks als je op een baan rijd. maar als je een beetje op een parkeerterrein aant racen bent denk ik dat je ook niet echt veel storing van anderen hebt. zij komen immers ook maar 100 meter...

Hoi hoi ben een fail save gaan halen vandaag. Ze hadden maar één soort binnen en het was die van BMI. Ze zijn echter wel goedkoper geworden en ipv 40 euro heb ik "maar" 22,20 euro betaald 8)
Ben ook eens gaan zien naar de zenders. De droomzender stond daar, maar was iets te duur :lol: :) (500 euro ofzo). Maar ze hadden ook goedkopere zenders die toch digitaal instelbaar waren voor 118 euro van Graupner en dan een Futaba voor 129 euro. :wink:
Zeg eens? Graupner of Futaba? Het is nog niet voor direct, maar dan heb ik al een idee. Nu zitten er Graupner servo's in, dus ik zou voor Graupner gaan, of...?

je kan met beide niet mis, allebei goede merken.

meestal hebben ze tegenwoordig ook allemaal gelijke funkties, en is het meer een kwestie van smaak en uiterlijk geworden.

Met de aanschaf van de zender nog even een weekje wachten. Momenteel is de speelgoedbeurs van Neurenberg gaande en daar worden diverse nieuwe autozenders gepresenteerd...

je moet niet alleen w88 op nieuwe aanbiedingen... je moet wel, aangezien leveranciers er allemaal heen gaan, en dus geen leveringen doen... heb ik dus last van, bestelling gedaan bij een niet nader te noemen zaak, maar het is er pas over een week of 3 :(, arme ik...

lang leve de beurs ;)... als ze maar leuk spul mee nemen vind ik alles goed :)

laterss thomas

Back