crash

• Topicstarter Topicstarter larspost
  • Startdatum Startdatum
L

larspost

Guest
hallo mijn heli was ophal geslagen en in het water beland.
ik heb een esky belt.
na hem gedroogt te hebben sloot ik de accu weer een,
maar de esc werd gloeiend heet.
deze heb ik dus nieuw gekocht
nu heb ik hem erop gezet zonder de motor aan te sluiten
maar hij doet het zelfde de accu en de esc worden gloeiend heet.
is er iemend die een tip heeft of
kan iemend samen met mij even een avondje sleutelen ik wil er best voor betalen.
ik woon in de meern naast utrecht maar kan wel ergens naar toe rijden.
mijn email adres is larspost24@hotmail.com
ik hoor het wel groetjes lars

Wellicht zit er korsluiting in een servo of ontvanger waardoor de bec erg heet wordt. Heb je al getest zonder servo's?

ik heb de esc aangesloten op de ontvanger en daar zitten de servo's nog in ja alleen de motor heb ik los gelaten.
ik ben zo bang dat ik wat opblaas

en die accu ook in het water gelegen?
en de servo's? en de ontvanger?

Zolang je de accu aansluit en de esc vasthoudt kan het niet snel stuk gaan, of het is nu al stuk. Wordt de regelaar warm dan direct accu eraf.

Je kan beter even de motor loshalen zodat deze vrij kan draaien en dan de motor wel aansluiten. Anders kan je de regelaar niet testen.

dat en camoufleer je emailadres, tenzij je homospam wilt.

Emailadressen op internet zetten nodigt vreemde figuren uit om deze te misbruiken...

Dat kunnen dus ook andere personen zijn dan alleen homo's

Maar ontopic

Wil je weten wat werkt en wat niet, haal alles los, en ga per onderdeel kijken of het nog werkt.

Dus eerst regelaar alleen onder stroom, als die werkt ontvanger erbij, als dat goed gaat servo'tje etc.

Voor de veiligheid en zekerheid misschien een andere batterij gebruiken, misschien dat daar nog een puntje vocht in zit.

Mocht het 'homo' in 'homospam' alleen als een negatieve aanduiding bedoeld zijn, dan hoort dat m.i. niet op het forum thuis. Mochten het een aanduiding zijn voor ondeugende pleziermiddeltjes dan houd ik me van harte aanbevolen ;)

Spam is een type vleesproduct dat verkocht wordt in blikken. Homospam is dus ofwel Spam gemaakt van Homosexuele varkens(Beren) of koeien(Stieren) of het is een type dat het vooral goed doet in de Homoscene...
Bij onze supermarkt heb ik het nog niet zien staan. Ik zal er zaterdag eens op letten.

Back on-topic.

Hij gaf al aan dat de regelaar direct heet werd zonder aangesloten motor. De enige stroomverbruikers zijn dan de regelaaar zelf en de ontvanger. Als er sluiting in de onvanger zit dat wordt de BEC zwaar overbelast en zeer snel heet. Als de regelaar een interne sluiting heeft kom je daar snel genoeg achter door de ontvanger ook af te koppelen.

Succes ermee!

Back