Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een Maverick scout en tot nu toe met stock body gereden . Nu heb ik er echter een scaler body op . Minder speling dus en bij de aanzet trekt de crawler scheef en raakt nu de body + ook het is geen zicht . Hoe komt dit en wat is er aan te doen ,
waarschijnlijk ligt dat aan de dikte van de olie in je dempers, tilt hij zijn linker voorwiel ook op bij het optrekken?
ik neem aan dat hij ook naar links trekt bij het aanzetten?
steering linkage speling vrij?
Kan dempers zijn maar als ik ook zo de tandwielen en de motor hoor lijkt er in de aandrijving iets zwaar te lopen en dat kan ook het scheeftrekken veroorzaken.
Het is beter maar nog niet perfect . Ik zit nog met 2 verschillende veringen achteraan , dat was stock al zo . Misschien 2 gelijke steken of ze ook eens wisselen ? https://youtu.be/obYaWqTPVBU
het lijkt wel of de wielen, het chassis en de demper alle kanten op bewegen.
die schokdempers zit zowiezo lucht in want de ene kant is veel slapper dan de andere kant lijkt het.
heb je die wagen nieuw gekocht? maak eens wat fotos van het chassis en de dempers enz
Ik heb deze nieuw gekocht , is wel al paar jaartjes geleden . Tot nu toe altijd serieus laten afzien in de ardennen . Nu bij nazien schokdemper zit er idd lucht in . Ik ga ze allemaal eens open doen en kijken . Maar er zat van bij begin achteraan verschillende veren op ?
Vandaag nieuwe olie in al de shocks en alweer wat beter . Volledig ga je die torque er niet uitkrijgen denk ik maar vergeleken bij in het begin ; Nu kunnen we naar buiten . Eerste ritje nog wat stuntelig .Achterste bumpers die uitstaken zijn er ondertussen ook af. Dat was het rare geluid dat je hoort in het filmpje . Morgen parcours maken .