Crawler

Beste mensen ik ben op zoek naar crawler rond de 250 euro heeft iemand tips

Welk merk of model

Of heeft iemand nog wat staan waar die van afwil laat het weten

Gr. Daniel

graupner punisher heb ikzelf veel lol mee, leuke complete set, onder je budget. (even googelen)

Starre assen voor en achter en elke as heeft een motor (MOA - Motor On Axle) waardoor de assen ongeveer haaks op het chassis kunnen kantelen,
zowel links als rechtsom.

Gesperde diffs, 4 wiel sturing schakelbaar op de zender (alleen voorwiel sturing, alleen achter, voor en achter, voor en achter parallel besturing!)

Wordt compleet geleverd inclusief 2,4Ghz zender met display, accu en lader.

Als eerste crawler kan ik ook die Graupner Punisher aanbevelen. Door de MOA ligt het zwaartepunt ook mooi laag.. Leuk ook om met de 4-wiel-stuur te spelen :).. voor het geld een leuk ding :)

lol idd hij heeft veel goede eigenschappen 2x moa, de besturing,de torsie zonder haperen in de aandrijflijn, de banden en velgen, 2,4 ghz zender, enz enz. En blijf me verbazen waar hij overheen/bij oprijd. En helemaal voor dat geld.

Tweedehands Axial. Voor je budget te doen compleet inclusief 4 wiel besturing, zender etc.

Heb een jaar een AX10 gehad met vele hop-ups. Maar na een vakantie in de Ardennen weg gedaan. Daar is het leuk rijden, in NL nauwelijks leuke locaties. Tenzij je in Limburg woont wellicht ;)

De HPI crawler king?
Heb je nieuw voor €300,- RTR en is een beetje scale.
Of zoek je meer iets als dit;
fb52ffc5068067717dec8bdad8e96a23.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt je financieel helemaal stuk slaan op zo'n wedstrijd Crawler. Mijn AX10 was voorzien voor totaal €800,- aan accessoires...

Ik zou eens goed gaan zoeken op internet. Zo'n beetje alles van Axial is ver boven je budget, tenzij tweedehands.

Maar niet toen je hem kocht, dat bouw je langzaam maar zeker op in de jaren.
Je begint met 1 upgrade, na een tijdje heb je gespaard en weer een nieuwe upgrade enz.
Dus maak je over de upgrades in het begin geen zorgen, zorg eerst maar eens dat je er 1 hebt die het doet;)

Ik heb het aan hem gevraagd en hij is helemaal door hem samengesteld. Hier bestaat hij uit;
De Assen zijn can rc4wd. Bully 2 Assen. Het chassis is van Dravtech. De links zijn zelf gemaakt en van Dravtech. De wielen zijn eigen ontwerp. De banden zijn van ottsix. De meenemers zijn deels van Vanquish en van nog een merk. De 2 regelaars zijn van tekin. De motoren zijn van team brood. De servo is van hitec de bec is van castle, de body panelen zijn can Krawler Konceptz. En zo zijn er nog wel wat dingen.

Dit is wat hij zei.
De prijs van de totale auto is 1500 tot 2000 euro. Veel te veel, maar ik blijf zoeken

Maar niet toen je hem kocht, dat bouw je langzaam maar zeker op in de jaren.

Niet diegene die mijn wagen had gebouwd ;)
Ik heb hem overgenomen voor een zacht prijsje. Af en toe geluk hebben.

Echter je kunt gewoon op "edit" klikken als je wat wilt toevoegen. 3 posts zo snel achter elkaar is wel veel van het goede!

Je wilt een hsp kopen voor 220 euro? Koop dan een 2ehands axial ofz. Hsp staat nou eenmaal niet bekend om zijn goede kwaliteit.
Bovendien zijn er vast ook weinig upgrades of onderdelen te verkrijgen.

Zoek wel iets waar ik ook onderdelen voor kan krijgen
Heb eerder een auto gehad was een fijn en mooi ding tot dat er wat kapot aan ging drama om het weer te fiksen
Die Hpi crawler king ziet er wel mooi en strak uit is dat wat mensen ervaring mee ?

Je kunt ook naar een meer scale wagen kijken. Een cc-01 of dergelijken

Dat zijn inderdaad mooie wagens maar veel beperkter natuurlijk dan een echte crawler.
Ik rijd er zelf met eentje die toch al redelijk verbouwd is,kan een pak meer aan als in het begin,maar echt rock crawlen zit er nog niet in.Ik ben echter wel al soms verbaasd waar ik hem over krijg.

Dat zijn inderdaad mooie wagens maar veel beperkter natuurlijk dan een echte crawler.
Ik rijd er zelf met eentje die toch al redelijk verbouwd is,kan een pak meer aan als in het begin,maar echt rock crawlen zit er nog niet in.Ik ben echter wel al soms verbaasd waar ik hem over krijg.
Ikzelf vind die echte crawlers verschrikkelijk lelijk. Ja, ze zijn gemaakt voor moeilijke wegen, maar ze lijken gewoon 0 op een echte auto. Zo'n scaler kan prima over dingen heen rijden, maar is ook nog een auto!
Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk!

Back