Crawlers in "Man bijt hond"?

Zonet zie ik op "man bijt hond" (op één, belgische versie dus) enkele mensen rijden met een crawler,
begin heb ik gemist, weet dus niet in welke rubriek en waar ofzo, maar RC op TV, mochten ze voor mij iedere dag uitzenden!;)
nog mensen die dit gezien hebben?
Of zijn de 'acteurs' hier misschien aanwezig op het forum?

Ik heb ook wel eens op sbs 6 iets over rc gezien.
Het ging over 1:10 touringcars, wedstrijden bij een vereniging, en die aflevering over die touringcars duurde best wel lang :) was erg leuk om te zien.
Bij zo'n progamma op discovery hebben ze ook eens een rc auto, een traxxas nog wat ( Onroad ) gebruikt voor een stunt.

Ik heb ook wel eens op sbs 6 iets over rc gezien.
Het ging over 1:10 touringcars, wedstrijden bij een vereniging, en die aflevering over die touringcars duurde best wel lang :) was erg leuk om te zien.
Bij zo'n progamma op discovery hebben ze ook eens een rc auto, een traxxas nog wat ( Onroad ) gebruikt voor een stunt.

Vorig jaar bij SBS6 bij het NK in Deventer.

laatst waren er op braniac nog een hele zooi e-savages, oja en de top gear aflevering met de hpi savage is natuurlijk een mustsee :D

er was een tijd geleden op discovery toch iedere week een programma met rc ? moesten ze met buggy's boten en een heli racen tegen de klok toch ?

Weet niet dat de acteurs hier aanwezig zijn maar die van man bijt hond hadden naar onze voorzitter van de club NBR in Mol (Belgie) gebels voor te vragen of wij ook met de crawlers rijden maar die heeft ze doorgestuurd naar die mannen weet niet juist vanwaar ze waren

Back