crazykuki's Flying movie

Hoi allen, :lol:

Het was vandaag echt geen weer om te vliegen, windkracht 5.5 beaufort.
Ik heet niet voor niks "crazy" en ben toch gaan vliegen.
De cameraman, een gebuur van mij had nog nooit vliegtuigen gefilmd.
Mijn kist "Reflex" is echt best snel en hij had niet alleen moeite om hem te volgen, ook de wind zat niet mee.
ik vloog met veel windturbulentie en mijn kist is soms in een fractie van een seconde 2 a 3 meter rechts - omhoog en boven geduwd.
Alles verliep echter goed.
ik wou een soort videoclipje maken, geen traditioneel saai filmwerk, ik hoop dat jullie het goed vinden.

http://www.gigagone.com/video/view.php?video=cb008873ad9b3d1ee28ae84751ab76e7

vr groeten

Kurt alias "crazykuki"

thx 8) lol,
ik kan jullie verzekeren dat het echt wel serieuze concentratie heeft gekost, ik vond het echter nog leuker dit filmpje te maken

mooi gedaan hoor kurt!!
nu weet ik tenminste hoe je eruit ziet (tenzij jij niet degene bent die aan het stuur van de auto zat :lol:

groeten, sam

Leuk gemonteerd en gevlogen, Kurt! Vliegt je reflexje leuk? Ik heb dr al naar zitten kijken, maar ik durfde em nog niet aan (eerst maar een EPP superzoom leren vliegen).

Denk je dat dat lekker vliegt met een Robbe Roxxy 2827-34? (GWS 11x7 HD prop, 830gr thrust, met een 1500 3s 20C accu)

ik vlieg nu reeds 2.5 maand met de REFLEX vlieger met als setup een Robbe Roxxy motor 2827-34, de esc is van Xenon 25 amps, de schroef (meestal graupner slow fly prop 10X5) en 4 GWS std servo's van 9 gr per stuk.
Een Jeti ontvanger en ik moet zeggen dat dit toestel ENORM lekker vliegt, je kan er waanzinnig snel ofwel lekker traag mee raggen, echt een aanrader .

ik ben echt blij dat jullie het filmpje leuk vinden, thx :D

Kurt "Crazykuki"

Gaaf. :P Waar heb je je reflexje gekocht? Enne, heb je expres zon kleine prop genomen? Mij werdt namenlijk een GWS 11x7 HD aangeraden. :P Met 5.5bft zon ding vliegen is ook n hele belefenis denk ik. :P Je kunt dan HORIZONTAAL prophangen? :lol:

Je "trip naar et vliegplekje" inleiding is er een die ik al lang zelf eens wil maken. :P Dat heb je leuk gedaan met die mooie effecten erop. Ikzelf heb meer een flashing techno smaak kwa editing, maar dat van jou zag er mooi uit. :P

@ lespinoy, Dat is de site, the place to be :)
Dit toestel is echt een aanrader, je moet wel echt bij de pinken zijn om hem vlot te sturen en niet "over te sturen"
Slechts een 3 mm beweging aan de stick en hij rolt al op volle expo !

Keep it real !

Back