crecker box 2.5cc

als je dat al op een plaatje kan zien of ze goed zijn of aan de prijs vind ik dat knap...
misschien slijten de motoren wat sneller als motoren van andere merken.

Mvg vincent

je moet er natuurlijk geen top prestaties van gaan verwachten, ze kunnen niet op tegen de duurdere motoren. Maar gezien de prijs zijn ze echt niet slecht! De conrad motoren hebben volgens mij dezelfde fabrikant als Forge, en deze motoren lopen prima en betrouwbaar!

HIer is friesland heeft iemand (opelckadett hier op t forum) een bootje met een Forge 3,5cc en die vaart 52km/h op de GPS. De snelheid lijkt misschien laag, maar we hebben het hier wel over een model boot wat eigenlijk voor rustig varen bedoeld is :P Met een andere romp kan er dus meer inzitten.
Dit is trouwens op en top fun varen met zo'n setup
IMG_5015.jpg

IMG_5016.jpg

IMG_5018.jpg

grtz

He wat is dit Jurr zo maar mijn mooie bootje even op het forum gooien.Deze foto's verdienen echter wel wat uitleg ,want als je goed kijkt was dit dus pirouette draaien op commando.Het motortje wat daar dus in lag was inderdaad een forge en dat zijn in feite dezelfde motoren als die van conrad echter heeft conrad een paar dingen veranderd zoals mij is verteld. Het fijne weet ik hier niet van.

mike jonge,
wat ben je nou weer van plan.
je hebt nu ongeveer 3 auto's.
en op de club heb je ook nog boten die je half af hebt. ik spreek uit ervaring, want ze zijn hier nogal oplettend op het forum. dat je niet in 1 keer te veel wilt. maak eerst je oude stuf af voordat je aan nieuwe ideeén begint. (ik deed eerst ook zo). En een zeer belangrijke tip.

lang leve Google, kijk hier eerst voor dat je wat vraagt.
Vaak kan je daar al zoveel vinden dat een nieuw tpoic helemaal niet nodig is.
of je gebruikt ff de zoekfunctie, en kan je in andere topic je vragen stellen.
(mits je die niet al gevonden hebt)

gr, jeppe

zie ik je vandaag nog op de club, ik ga ook verder met mijn speedboot. wedden dat die harder gaat ! zo niet bouw ik gewoon een torpedeotje eronder ik richt ik op jou.
haha

Back