crow set up voor dx 18

Ik heb een probleem bij het opzetten van een crow op mijn dx 18. Als ik dit in sailplane menu wil doen dan zou dat geen probleem zijn MAAR mijn zwever is gemotoriseerd en ik wil throttle (motor) op een stick en daar knelt het schoentje . Ik kan bij vleugelinstelling motor op throttle stick zetten maar zodra ik de zender uitschakel en volgende keer opnieuw opzet is die instelling weg. Dan maar ACRO programma gebruikt maar daar vindt ik de juiste mix niet voor een crow op te zetten :confused:
Kan er mij iemand de juiste stappen zeggen ...

Ik heb een probleem bij het opzetten van een crow op mijn dx 18. Als ik dit in sailplane menu wil doen dan zou dat geen probleem zijn MAAR mijn zwever is gemotoriseerd en ik wil throttle (motor) op een stick en daar knelt het schoentje . Ik kan bij vleugelinstelling motor op throttle stick zetten maar zodra ik de zender uitschakel en volgende keer opnieuw opzet is die instelling weg. Dan maar ACRO programma gebruikt maar daar vindt ik de juiste mix niet voor een crow op te zetten :confused:
Kan er mij iemand de juiste stappen zeggen ...

Je kunt verschillende flightmodes instellen. In elke mode kun je de functie van de stuurorganen vastleggen. Dus voor de throttle knuppel bijvoorbeeld:
Flightmode 1: gas
Flightmode 2: niks (of bijv. Flaps)
Flightmode 3: crow flaps.

Gewoon een beetje mee spelen, en de handleiding (is kort genoeg) lezen, dan kom je er wel uit.

Mvrgr, Fokke.

t'Is niet zo simpel als jij het ziet . Crow in ACRO model is niet mogelijk denk ik :confused: Ondertussen terug in sailplane menu met motor op throttle stick en nu gaat crow wel via camber set up . Alles kits dus :cool:

Als Engels geen probleem is,
Is er op RC groups veel (hulp) te vinden voor/over DX18(QQ)
onderander een medewerker van Horizon Hobby Andy Kunz
oa
Spektrum DX18QQ Quique Special Edition - Page 132 - RC Groups

Spektrum DX18 - RC Groups

Special voor zwevers
http://www.kennedycomposites.com/instructions/dx18/DX18%20Programming%20Guide%20for%20a%20Six%20Servo%20Sailplane%20%20Ver%203.01.pdf

Doe zeker een goeie range test
(mijn 2 maanden oude DX18QQ heeft al een nieuw RF board ivm rijkwijdte probleem en ben nog niet te vreden)

Back