Curare 60 bouwer gezocht !

full

Ik heb 2 bouwsets van de curare 60, kunstof romp en ingedekte vleugels + stabilo.
compleet met intrekbaar landingsgestel.

wie wil in ruil voor 1 complete set de andere curare voor mij afbouwen ?
Graag iemand met ruime bouwervaring en genoeg tijd om dit binnen niet al te lange tijd te doen.
Info via mail gemini27 apestaartje gmail punt com

grt Theo.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Theo,

Bouwers zijn er niet zo veel meer. Zelf heb ik twee jaar geleden van een soortgelijke short kit een Curare 40 gebouwd. Wil je echt een mooi resultaat dan is het heel veel werk. Een Curare is een precisie RC1 model, hoe nauwkeuriger gebouwd hoe beter deze vliegt.

Als je geen bouwers kunt vinden en zelf niet wilt bouwen kun je overwegen om de kits te verkopen en deze : Aerobertics.be - Product Detail Planes - Various te kopen. De kit is wat ik gehoord heb van zeer goede kwaliteit en ontwikkeld i.s.m. Hanno Prettner.

Grt,

Arnoud.

bouwen doe ik ook nog wel ,maar dan enkelt voor me zelf .bouwen moet geen haast hebben en geen tijdslimiet ,dan kun je beter een arf toestel pakken ,wat lijm er bij in de doos ,even schudden en klaar . :) .

Maar wel een redelijk aanbod. Twee modellen bouwen kost verhoudingsgewijs minder extra tijd vergeleken met één bouwen. Als een ervaren bouwer graag een Curare wil hebben is dit een mooi aanbod. Juist via dit forum zou je iemand kunnen vinden.

Garfield succes met de zoektocht.

Erik

Back