Curbstones

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Dalton Race Team, 6 mei 2019.

  1. Dalton Race Team

    Dalton Race Team

    Lid geworden:
    6 mei 2019
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Den Haag
    Hey allemaal,

    Wij hebben hier op school een aantal RC auto's waar leerlingen aan sleutelen en waar zij een race tegen andere scholen doen in mei. wij oefenen wekelijks op het schoolplein met houten blokken als barrieres.

    Helaas zorgen deze blokken in de bochten vaak voor ongelukken. Ik ben daarom op zoek naar curbstones voor 1:10 modellen. het liefst misschien zelfs wel oud kerbstones van een RC baan of iets in die richting. Ze mogen best groot zijn.

    Weet iemand wellicht waar ik die kan kopen of een idee hoe ik ze kan maken?

    alvast bedankt!
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Je kunt bij de lokale fietsenmaker vast wel wat oude fietsbanden regelen die prima als belijning te gebruiken zijn.

    Als RC onderdeel zijn er zgn dots te vinden:
    https://www.amainhobbies.com/yeah-r...k-road-disks-orange-4-yea-ya-0120v2or/p491057
    Diverse merken verkopen deze.

    Toevallig Tata cup van Techportal?
    Komende vrijdag de 1e race, ik kom weer even foto's schieten en tegelijk (mits er tijd is) een demo geven. De 2e race kan ik er helaas niet bij zijn.
     
  3. Dalton Race Team

    Dalton Race Team

    Lid geworden:
    6 mei 2019
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Den Haag
    Het gaat inderdaad om de Tata cup van Techportal. Wij rijden 24 mei, dus de 2e keer. De eerste is dit jaar alleen voor de basisscholen.

    Bedankt voor de tips mbt baanopzet. Ik had idd die disks ook gevonden. Ik denk dat i.c.m. fietsbanden dit een erg mooie opzet kan worden.

    Ik had deze ook nog gevonden en een andere nog van een ander merk.
    https://www.ebay.com/p/RC-Racing-Tr...ners-Red-Tetsujin-Kerbs-25-Degree/23014616900

    misschien ook leuk om naar te kijken.

    heel erg bedankt!
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim

Deel Deze Pagina