Custom Pack F-16 Turbine PhoenixRC

Ik verbaas me een beetje over het uitblijven van reacties. Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik denk dat iemand die zoveel tijd en moeite steekt in het maken, verbeteren of het re-skinnen van een model en dit ook nog eens wil delen met alle andere liefhebbers daar in ieder geval een kleine blijk van waardering voor mag krijgen. Ik heb deze prachtige toestellen aangevraagd en mogen ontvangen, maar ze zijn zeer, zeer de moeite waard. Dank je wel Mike. VAKWERK.

Groeten,
Leen

Thanks Leen ;)
Tja ben het helaas op deze manier gaan doen, via PM aanvragen. Aangezien de meeste weinig moeite willen doen om iets te krijgen. Zelfs wanneer men je een PM stuurt is een bedankje vaak ver te zoeken.............tja en dan raar opkijken als ze het niet ontvangen :D

Laurens, mail sent ;)

Groeten Mike.

En mail ontvangen! Helaas ligt mn zender thuis en kan ik morgen pas alles proberen. Ik ben benieuwd.

Graag gedaan Mike, kleine moeite. :)
En Laurens: Het wordt zweterig aan de stuurknuppels. Wat een snelheid.

Groeten,
Leen

wat een ontzettend gaaf geluid,en wat een raket is het nu zeg.nu alleen nog een kilometer langere landingsbaan ,anders krijg ik die diengen bijna niet normaal aan de grond.heel mooi gedaan.

mvg jos

Ricow verzonden.

sailor36 ja het model moet een airbrake hebben. Heb support erom gevraagd maar helaas hebben ze alleen de flaps gefixed. Dus die airbrake zal nog wel even duren. Hopelijk komen ze snel met een goeie editor waar we het zelf mee kunnen aanpassen.

Heb je Vista of XP?

Bij Vista moeten de files staan in:
c:\Users\%USERNAME%\Documents\PhoenixRC\

XP moet er ergens een PhoenixRC map staan in:
C:\Documents and Settings\%USERNAME%\.....

hey mike ik heb um ook nog nie werkende gekregen.

Unzip F16turbine_Schemes.zip in ..\Documents\PhoenixRC\Schemes\
D:\Games\phoenix\resources\defaultsettings\schemes

en dat is ook met Drop F16turbine_Whopper1230kphPlus.pxv and F16turbine_Puzom.pxv into ..Documents\PhoenixRC\Variants\
D:\Games\phoenix\resources\defaultsettings\Variants

dus moe ik dan nieuwe mapen maken in phoenix?

ik heb wel alles in die mappe geplaatst wat daar moet maar dan werkt het niet

Ik heb XP omdat ik een laptop heb.

C:\Documents and Settings\laurens thomas\Mijn documenten\PhoenixRC\Schemes
Daar staan de PXV bestanden.

Ik heb XP omdat ik een laptop heb.

C:\Documents and Settings\laurens thomas\Mijn documenten\PhoenixRC\Schemes
Daar staan de PXV bestanden.

ik zit ook via laptop om dat me gewone pc tijdelijk buiten gebruik is helaas maar daar zit vista op :(

Hoi,

Nee de schemes en PXV files moeten niet in je installatie map van PhoenixRC, maar in je documents map.

Zoek anders even de file options.sim. Zal ie er 2 vinden. Op je C:\ en je D:\. Die van de C:\ is de juiste en daar moet je dan de schemes en PXV kopieren.

Succes!

hey mike ik heb um ook nog nie werkende gekregen.

Unzip F16turbine_Schemes.zip in ..\Documents\PhoenixRC\Schemes\
D:\Games\phoenix\resources\defaultsettings\schemes

en dat is ook met Drop F16turbine_Whopper1230kphPlus.pxv and F16turbine_Puzom.pxv into ..Documents\PhoenixRC\Variants\
D:\Games\phoenix\resources\defaultsettings\Variants

dus moe ik dan nieuwe mapen maken in phoenix?

ik heb wel alles in die mappe geplaatst wat daar moet maar dan werkt het niet

Test ook eens je sound library in PhoenixRC (Options - Sound). Xaudio en OpenAL klinken anders op mijn laptop. Xaudio is beter voor de turbine geluiden, zo ook de meeste andere geluiden.

Laatst bewerkt:
Back