Cutty Sark

Hallo
Kan iemand me helpen Heeft iemand deze al gebouwd.
De romp is bijna klaar.Maar het zijn de jufferblokken hoe moet men ze vastzetten.
Het is er één van Billing Boats Zeer duidelijk is het plan toch niet.Veel kun je er niet van lezen.
Sommige letters en cijfers staan er onduidelijk op.
Of heeft iemand een ander plan liggen van een andere firma die hij kan copieren.
Mijn email is
Kuifje71@skynet.be

Groetjes
Eddy

Aloha!
We hebben hier thuis een model van de Cutty Sark staan, ook uit een bouwdoos. Ik zal kijken of dat we de tekeningen nog ergens hebben liggen, of dat ik er foto's van heb.. Ik heb hem niet zelf gebouwd, dus kan geen directe info geven, maar zal er in ieder geval naar zoeken!

tekeningen en meer

Beste Eddy
Ik heb een aantal jaren geleden de cutty gebouwd, en nogal wat aanpassingen aan het billing boats model gedaan.
ik heb nogal een "plastic allergie", dus heb ik van aeronaut houten jufferblokken met messing beslag gekocht.
als je wil kan ik hiervan een paar foto's maken, zodat je kan zien hoe het wordt.
de onderste jufferblokken zitten net onder de verschansing.
ik heb ook nog de orginele tekening, maar die ligt nogal uit elkaar.
een ander nadeel is dat ik morgen weer naar zee ben om te werken en kom pas over over een week tot 2 weken weer terug.
dan heb ik wel tijd om te kijken of de tekening via copyshop gekopieerd kan worden.
ik hoop dat je hier iets aan heb.
groetjes Loek

Hoi Eddy,

Het heeft niet direkt iets met je vraag te maken maar ik denk dat je hier veel interessante zaken kunt uithalen.

Alvast veel succes.

Droop

Back