Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,
Ik vlieg nu een tijdje met een Lama v4 en wil nu de stap naar CP maken.
Wat denken jullie van de CopterX 450 se van 299,- of de Belt CP v2 voor 179,-?
Ik zou graag jullie mening willen weten.
Ik vlieg zelf nog niet echt fp/cp, maar heb wel verhalen gehoord en daar komt bij een fanatiek modelvlieger (oud-collega van me vader) toch uit dat de belt cp minder goed is dan CopterX waar hij zelf ook mee vliegt.... Maar dat zeg ik niet uit egen ervaring...
Ik zeg de Belt CP, perfecte heli om het allemaal wat meer onder de knie te krijgen! Ik heb hem zelf ook, erg makkelijk en alles werkt gewoon.
Wel moet je als je 3c met meer ampere gaat gebruiken waarschijnlijk een nieuwe esc erin zetten. De standaard fikt namelijk erg snel op...
HobbyKing HK450GT!
Voor €150 heb je een heli die perfect vliegt. Allemaal metalen en carbonfibre onderdelen. En de wisselstukken zijn spotgoedkoop.
Ik ben er heel tevreden over!
Is er een groot verschil qua vliegeigenshappen tussen de 450se of de 450me?
De kop is volledig van aluminium bij de se maar dat zal ik wel een keer moeten vervangen na een crash, zou een Iets goedkopere me versie dan verstandiger zijn?
De vliegeigenschappen tussen de SE en ME zijn verwaarloosbaar. Maar de SE zal bij een crash minder schade oplopen dan de plastic kop, meestal zal de hoofdas een knik krijgen of een ball-link scheuren.
Ik vlieg zelf een mini titan 325 SE, gekocht van een vriend die er ook mee heeft leren vliegen, die titan heeft zijn deel aan crashes dus wel gehad maar vliegt nog steeds prima. Het plastic frame is oersterk NOOIT stukken aan gehad
Xcopter en Belt zou ik afblijven die zien me er iets fluttig uit, er is daar teveel op kwaliteit bespaart
HK 450 is een cloon van de befaamde Align 450 en is niet slecht voor zijn geld maar ook hier zal je extra geld moeten uitgeven om een beetje goed te kunnen vliegen.
Nog een alternatief is deze :Tarot 450 Pro 3D RC Helicopter Kit Barebone(Shaft Driven Edition)
De Tarot 450 pro, slechts 73 euro maar je moet er dan nog wel 250 euro bijtellen voor de elektronica MAAR dan beslis je tenminste zelf wat je erin stopt.
Ik heb 'm hier al zien vliegen en het is een straffe kerel die het verschil kan zien tussen de Tarot en Align zowel qua vlieggedrag als kwaliteit
Gisteren heb ik de CopterX se v2 gekocht bij Heli4U in Hengelo.
Gisteravond de eerste vlucht gemaakt, super.
Vandaag alle schroefjes nakijken en weer verder....