cx20, Quanum Nova of F450?

Cx20, Quanum Nova of toch Dji f450?

• Cx20

Votes: 1 33,3%
  • Dji F450

Votes: 2 66,7%

• Total voters
    3
Beste leden,

Na een Syma x5 ben ik toe aan iets groters. Ik wil graag met een actioncam werken, dus denk aan een cx20 van Cheerson. Deze is betaalbaar en kan flink wat tillen (volgens mij..)
Wat is de beste optie voor een beginneling?

Voor wat betreft de camera, ik wil denk ik een Salora of Denver actioncam er onder, Gopro is natuurlijk mooier/beter, maar mij gewoon te duur. Is dat een verstandige keuze of gewoon niet aan beginnen?

Laatste vraag: hoe geef je zo'n camera opdracht om een foto te maken?
Mijn Syma had een foto/film knop op de zender....

Bij voorbaat dank!

Gerrit.

Hallo Gerrit,
Als je een sportcamera gebruikt kan je timelaps instellen, dan maakt die een foto om de 5,10,15 seconde enz. Als je filmt zet je hem gewoon aan het begin aan. Op een gopro heb je volgens mij ook een functie dat je het allebei tegelijkertijd kan gebruiken.

Over de drone:
Een Cheerson is een rtf pakket, je hebt alles om te gaan vliegen. Als je een f450 wilt gaan bouwen, wordt het wel duurder. ( als je een naza fc wilt). Of kijk even op marktplaats of er nog een f450 te koop staat:)

Bedankt Boeie!

Er staan wel wat F450's te koop, maar ben wat huiverig voor de elektronica zo open en bloot. Een cx20 ziet er ook net iets completer uit en minder rommelig in mijn ogen. De time laps functie is idd een oplossing.
Wat is beter, een tweedehands Gopro of een nieuw B merk??

Back