dacht te weten welke accu, toch niet.

• Topicstarter Topicstarter Jirure
  • Startdatum Startdatum
J

Jirure

Guest
Mijn oog was gevallen op de GP 3700 SCHR HV-PACK 7,2V bij conrad voor 45 euro.

maar omdat ik wat ga bestellen bij pkracing bekeek ik het gedeelte accus nog een keer en zag het volgende
INTELLECT 3600HV STICK (6-Cell) 35
INTELLECT NiMh STICK PACK 4200 mAh 47,5
GP3700 – MAX30 Competition (6-Cell Stick Pack) 55,-
GP3700 – MAX30 Race (6-Cell Stick Pack) 45,-
GP3700 – HMPV – MAX30 Team (6-Cell Stick Pack) 62,0
IB4200 – MAX30 Race Matched (6-Cell Stick Pack) 55,-

ik heb een ultramat 14 lader en het gebruik is voor een offroader.

mijn idee is de: IB4200 – MAX30 Race Matched (6-Cell Stick Pack)

dus jah twijfel twijfel

Voor die 2,50 meer zou ik voor die 4200's gaan en als je gelijk 2 packs koop ben je nog iets goedkoper uit.

Plus dat je natuurlijk meer rijtijd heb met 4200's in vergelijking tot 3700's.

Ik weet niet of de Ultramat 14 een temperatuur senor heeft,maar die is zeer aan te raden met deze cellen.

Ze zijn nogal gevoelig,ik heb er 1 gehad van PK Racing die niet goed was(1 cel ging kapot tidjens het laden,met alle gevolgen van dien,er kwam chemische rommel ,uit,plus brnadgevaar en explosie gevaar,tis maar da je het weet)

Ik zou de stickpacks Intellect 4200 niet kopen van PK racing,omdat ze niet mooi zijn gepuntlast,de kans is groot,als er veel kracht op komt te staan,dat een cell los schiet,er zit namelijk tussen elke cell en dubbel gevouwen stukje metaal,ze liggen dus niet rechtreeks bijna tegen elkaar.

Over PK racing zelf,daar heb ik niks over te klagen,die hebben het goed opgelost en mij een nieuwe accu gestuurt,aan de hand van de foto's die ik gemaakt had er van.

Als je met stickpacks wil gaan rijden, kun je ook deze artikelen een bekijken:

RC3602 INTELLECT RC3600HV STICK (6-Cell), 2 pieces voor € 65,-
RC4202 2 PIECES INTELLECT NiMh STICK PACKS 4200 mAh voor € 90,-

Per stickpack ben je dan wel goedkoper uit en je kunt doorrijden in de tijd dat je de andere pack aan het laden bent.

Succes bij je keuze.
Mischa

Back