Daf 106 XF/ A & N Modeltrucks

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door Ulleke, 23 feb 2022.

  1. Ulleke

    Ulleke

    Lid geworden:
    22 feb 2022
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Roosendaal
    Hoi,

    Mijn naam is Dré Meesters en ik wil een eerbetoon aan mijn wijlen broertje bouwen. Ik wil zijn geliefde eigen vrachtauto, zijn trots een Daf XF euro 6 (106) spacecab na bouwen. Van de 105 zijn er modellen beschikbaar maar van de 106 vind ik er geen, weet iemand zo of daar al modellen van zijn?

    Andere vraag A & N modeltrucks (webshop) bied een conversie kit aan. Heeft iemand ervaring met deze webshop/ dit bedrijf?

    Alvast bedankt voor jullie aandacht en eventuele antwoorden.

    Ps op het modelbrouwers forum is er iemand die er een aan het bouwen was maar het topic gaat niet verder dan eind 2017 kent iemand dit?


    Grt Dré
     
  2. Ulleke

    Ulleke

    Lid geworden:
    22 feb 2022
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Roosendaal
    Ik bouw als best lang maar de laatste 5 tot 6 jaar te weinig.

    Basis is de Italeri Daf XF 105 3933, hij reed voor Jan de Rijk charter met een kasten trailer hiervoor ik heb de Italeri 3904 besteld waar ik de airco vanaf laat.

    Waar ben ik nog naar op zoek een conversie kit naar een euro 6 (106) Ik heb de kit bij A & N gezien.

    De beste man geeft netjes antwoord, de kit is op voorraad maar alle vragen omtrent een eventuele (langer is oke maar dan weet ik het) levertijd ontwijkt hij. Ik wil best wachten maar dan graag met een richttijd en het si niet de bedoeling pas over een half jaar klaar te zijn.

    Is die kit ook ergens anders te bestellen (van een ander merk)? Ik zie bij Schaeper wel de side skirts en spatborden maar niet de cabine.

    Verder ben ik op zoek naar de air tanks en ad blue tank, de luchthoorns en passing lights welke hij extra had.

    Kortom welke website gebruiken jullie veel om onderdelen en accessoires bij te bestellen?

    Foto's volgen ben net begonnen met het chassis [​IMG]

    Grtz Dré
     

Deel Deze Pagina