Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi
Ik ben er zeer over te spreken.
maar wel sneller blijven vliegen als een holiday
ik vlieg hem met een
mega16/7/10.
lipo 3x 350
189 gram
En dan is die lekker snel en schiet als een raket recht om hoog met deze aandrijving.
groeten wim
weet iemand waar hij tekoop is ik kan hem nergens vinden in nl
of kan ik hem net zogoed bij willen bravenboer bestellen
hoeveel verzendkosten hem je dan en hoe moet je betalen
Nederlands is de voertaal en je kunt ook gewoon overmaken op een nederlandse postrekening als je dat wilt. Even een mailtje sturen en het is zo geregeld.
Ik heb een DART in 'bouwdoos' liggen maar heb een paar vraagjes:
1. is een 280 Speed motor met 7 Twicells voldoende? (zoals op een Holiday)
2. waar ligt het zwaartepunt?
ik heb hem vanmorgen een mailtje gestuurd
nu wachten op andwoord
ik weet wel ik doe opde bovenkant een tribal met metelic blauw
hoelang boet de post er ong over?
Sommige mensen die een modelbouwzaak runnen hebben naast die zaak ook nog een normale baan omdat de modelbouwzaak niet genoeg oplevert om ervan te kunnen leven met een gezin. Dus als je van de "kleinere" ondernemers niet direct een antwoord krijgt op je vragen denk dan eens aan jezelf, en hoe je zelf je werk/studie moet indelen om daarna nog te gaan bouwen en vliegen en je sociale contacten nog moet onderhouden.
Ik heb 2 keer het genoegen gehad met de Dart van IMA Willem te vliegen. Deze was uitgerust met een Mega xxxxxx motor en een 3S E-Tec 1200 pakket.
Vloog zeeer goed, trok lekker verticaal door en leek relatief weinig last te hebben van de harde Zeeuwse wind. Had een lekker hoge rollrate en liet zich ook leuk als 'hotliner' vliegen. Het zwaartepunt is wel vrij kritisch bij dit model volgens mij.
Als je opeens veel UP trekt resulteerd dat in een snap.
Zeer fijn kistje, mits uitgerust met een leuk motortje :twisted: Mis alleen de richtingsroerfunctie
Willem Tell hierboven is de fabrikant van de dart.
Een paar maanden geleden is hij wegens spam overlast gewisseld naar een andere meeldoos, welk adres gebruik je?
Wilhelmus, vermeld jij op alle pages van je site hetzelfde nieuwe meel adres?