darwin 10 jaar, jongens wat gaat dat hard

Darwin hing voor de vakantie al een paar keer aan de kabel bij mij maar eigenlijk ging of het besturen goed, of de hoogte maar bij elkaar lukte het hem niet.

Aangeven ga even simmen, maar echt tijd stopte hij daar niet in.

Bij de 3D master zag hij diverse van die kleine gastjes vliegen en waarschijnlijk werd hij daar door geinspireerd want terug thuis begon hij veel te simmen en te vliegen met de Blade MSr.

2 weken terug aan de kabel en meteen alle funkties.

39976_115453981838782_100001225423452_111980_6921491_n.jpg

2 dagen later hebben we de kabel maar weggelaten en was dit het resultaat:

(sorry telefoon kwaliteit)

Afgelopen zondag hebben we het trainer kruis er maar onderweg geknipt en nu 1,5 week later is dit al het resultaat.

Gisteren avond hebben we even een Trex 500 geprobeerd en dat ging ook goed, vanmiddag mag hij daar verder mee gaan, en zullen we ook een kijken of we daar wat plaatjes van kunnen maken.

As zondag als het weer mee werk zijn eerste meeting atans waar hij zelf even kan vliegen.

gr Remco en Darwin

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dat doet 'ie goed hoor. Het zal wel aan de leeftijd liggen dan denk ik. Ik ben al langer bezig en ik ben zo ver nog niet ;)

Ik wou net zeggen, ik ga toch keihard vooruit, maar zo snel lukt t me echt niet..
Scheelt natuurlijk ook dat ie t waarschijnlijk niet zelf betaald...:)

En nou die andere smurf ook nog!

Goed zo Darwin!
(ikke nog nooit een t500 gestuurd, handig een heli van je Pa!)

Kijk maar naar die gast van 9 op de 3d masters...

Ik geloof niet dat ik ooit op dat niveau kom..

Dus nog een beetje oefenen!

Nou de magic 8 nog leren en hij vliegt al net zo goed als zn pa :mrgreen: haha (geintje moet kunnen he remco!)

Echt goed hoor, leuk om te zien dat hij EIN-DE-LIJK ook het virus te pakken heeft!

Gr. Richard

Ben ik blij dat de school weer begonnen is, anders vliegt hij ons zo voorbij met een paar weekjes. :mrgreen:.

Waarschijnlijk doet hij dat toch wel , maar nu duurt het wat langer geeft toch een beter gevoel :D

Had ik vroeger maar z'n gekke vader (dat is positief bedoelt hoor hahaah, geintje )

Sucses Darwin !

Back