Dat was dus geen insect...

laurens

Forum veteraan
... naar een midair boomstrike:

boomstrike003ss8.jpg

engeltje op je schouder hield de staart nog heel ofzo?
Gelukkie!

lijkt wel een erg diepe put van recht bovenaf.. had het meer aan de zijkant verwacht dan...

Aan de bladen is niks te zien.

Wat heb ik gedaan?
Ik heb mn rappie weer een beetje versleuteld, alu grips eraf, Vblades eraf, MP5 eraf. Plastic grips erop, SAB710 erop, Hatori999 erop. Lekker gevlogen verder, bij de 3e vlucht hoorde ik een tik tijdens het achteruit flippen. Ik dacht dat het een groot insect was dat kennis ging maken met de SAB's, maar toen ik eenmaal geland was bleek het toch echt een boomstrike geweest te zijn.

Ik ga uit voorzorg de buis vervangen, voor de rest is er geen schade. Misschien ook maar de dempers vervangen naar volledig 90 durometer voor de zekerheid.

Wat denk je van te lomp sturen ??
Of lu,l ik nahh uit me nek ??
As je zo`n actie had als vorige week en je stuurt maar effuh fout is t gebeurt hè !!
Heb t zelf ook al s meegemaakt , en vlieg niet zo als jij !!

En hij vliegt weer! Nu weer met SAB paddles. De uitslagen zijn nu nog 100/100 maar daar word natuurlijk weer even mee geexperimenteerd.

imgp3459no1.jpg

Mooie foto ! :D

Plastic breekt ook makkelijker, daardoor beperk je heel veel schade bij een crash ! Als de hub maar van alu is, want die breekt wel erg gemakkelijk bij de r90

Nou, dit keer was het weer geen groot insect. Nu kost het alleen minimaal 10 keer zoveel als alleen een staartbuis....

Back