Dat was dus geen insect...

Ik neem aan dat het je 3DNT is, dat is zeker een heli die ik graag wil hebben. Alleen de prijs en de toekomstige verkrijgbaarheid houden me erg tegen. Ik kan er zelfs nog 1 kopen voor relatief weinig, maar het zit er momenteel gewoon even niet in.

Ik heb ook goudcontacten, 4mm. Deze houden het wel lang vol, ik heb er nog maar 1 die stuk is gegaan. Gelukkig wel die van een laadkabel in plaats van op mn heli.

ja , ik had de fout gemaakt om een helboel draden in de contacten te solderen .
ik heb maar 7 kanaals ontvanger [617] en 7 kanalen in gebruik , dus ik had in de goudcontacten de draden van ; vvoltspy ,carbsmart , en 3 y kabels gesoldeerd .
en elke vlucht aan die stekkers rammelen is niet fris voor di iele draadjes . had ik anders moeten doen , maarja . als iemand tips heeft [7 ontvangeringangen, 7 kanaal in gebruik , 10 stekkers , en veel stroomverbruik dus 1 maal stroomdraadje ontvanger in is niet voldoende ] tips welkom
mvg ferry

ik heb fasst en een ff9 [op ppm maar 8 kanaals] . dus de module , ik geloof tm 7 ofzo [?] kan alleen met de ontvangers 607 en 617 . tenminste , dat is mij verteld ?
zo ontkom je niet aan ingewikkelde bedrading en lussen solderen die het er alleen maar storingsgevoeliger op maken. heb met de nt hetzelfde probleem .
kan op geen van mn heli's een heavy duty schakelaar kwijt .
zag op een duits forum een foto van iemand die zo'n emcotech [?] ertussen had gezet , maar dat lijkt me toch niet de juiste oplossing . als je wat weet hoor ik t graag .
mvg ferry

Het lijkt mij dat je inderdaad over die laatste kanalen geen signaal kan versturen naar servo's, maar wel een voeding hebt. Misschien kan Corrien hier nog wat over zeggen?

Back