Data 2014

Omdat er veelvuldig na gevraagd wordt bij deze de data's voor 2014

27 April
17 & 18 Mei ( onderdeel Eurotour)
29 Juni
31 Augustus
28 September

zo gauw de Locatie's bevestigd worden geeft ik deze ook door

Een Eurotour wedstrijd zou wel erg mooi zijn inderdaad.:D
icon10.gif

Ja leuk! En misschien komt er een Ge-Be-Nl wedstrijd in Aachen ;)

Ik heb vorig jaar ook al geprobeerd dit idee van een euregio cup te lanceren maar dat ging niet omdat onze ooster buren nog geen wedstrijden hadden wat nu de bedoeling is voor 2014 dat Nederland, België en Duitsland een wedstrijd in de grens streek organiseert die dan mee telt voor de Euregio cup.
Dus een van onze nationale wedstrijden gaat mee tellen hiervoor.

Die Robert, goed bezig man :)

Aan iedereen die dit leest: ondanks dat onze held Robert druk bezig is met data voor volgend jaar, stopt hij er eind van het jaar wel gewoon mee.... We zoeken dus nog een organisator voor de wedstrijden 2014. Het is door Robert al makkelijk gemaakt, nu hij de data en meeste locaties al voorelkaar heeft. Lijkt het je wat om een actieve bijdrage aan het prachtige F5J spelletje te leveren, stuur Robert of mij dan even een PBtje voor een babbeltje :)
Het allermooiste is iemand die zelf niet meevliegt. Dus ook als je actief meevliegt, en iemand kent die hier veel voldoening aan zou kunnen beleven, graag een PB'tje (een mede vlieger, vriend- of vader van-, kan allemaal).

Uiteindelijk komt het erop neer dat als er we voor de 31e December geen enthousiasteling gevonden hebben, het seizoen 2014 wel eens geschrapt zou kunnen worden, dat laten we toch niet gebeuren?

Gerben
(even als voorzitter van de RB-electro subcomissie)

er voor nu van uitgaand dat volgend jaar toch doorgaat:

Klopt het dat zondag 27-4 nu zaterdag 26-4 is geworden?
Da's dan de eerste die ik dan gelijk moet missen :-(

Bob

Laatst bewerkt:
er voor nu van uitgaand dat volgend jaar toch doorgaat:

Klopt het dat zondag 27-4 nu zaterdag 26-4 is geworden?
Da's dan de eerste die ik dan gelijk moet missen :-(

Bob

Klopt dat de 27ste naar de 26ste is gezet omdat de vereniging alleen dan kon de rest is op zondag

Ah .. Jammer...

Bij deze mijn eerste afmelding :shock:
Dan ben ik 1200 km naar huis aan het karren ... Jammer!

Nou ja ... kan ik nog wat extra met mijn Omni trainen :D

Bob

We zullen nog wel een opvolger nodig hebben,ik wil wel assistentie verlenen. Ben wel een newbie,dus ervaring erbij is dan wel gewenst

Laatst bewerkt door een moderator:
Back