Data nationale F3K wedstrijden in Belgie

• Topicstarter Topicstarter nanoflite
  • Startdatum Startdatum
N

nanoflite

Guest
Hoi,

Graag had ik jullie de data in 2010 voorgesteld waarop we in Belgie de F3K wedstrijden vliegen:

1 Anthisnes 25 april CRPAL
2 Longueville 16 mei MCTF
3 Lier 6 juni LAC
4 Meerhout 4 juli KMV
5 Herentals 28 augustus MACH
6 Baulers 10 oktober ACI

De wedstrijd in Herentals is een Internationale wedstrijd.

Bij de laatste editie in 2009 hadden we de eer om zowel Wakkerman Loet als Pietersma Henk te ontmoeten. Het zou mooi zijn mochten ook dit jaar een aantal noorderburen de weg naar het zuiden vinden.

Bij deze zijn jullie dan ook uitgenodigd om mee te vliegen in al onze Belgische wedstrijden. De enige beperkingen zijn dat je over een FAI licentie nummer moet beschikken, dit in verband met de verzekering. En je kan ook niet mee dingen naar de titel van Belgisch kampioen. Maar laat dat geen beperking zijn, want uiteindelijk telt toch het plezier dat we eraan beleven!

Groeten en mag de thermiek jullie goed gezind zijn,
Johan Van den Brande

als de wedstrijd bij ons op de mach is , dan doe ik mee! :)

belofte maakt schuld ...

hopelijk is tegen dan oftewel mijn highlight gerepareerd, ofwel een splinternieuw toestel... (maar als ik in de geldbuidel kijk zal het herstellen worden)

hehe, daarstraks de ledenlijst gezien met de dagen dat de kantinebeurt gedaan word.
(wou zeker niet op de wedstrijddag kantine doen)

de int wedstrijd op mach, stond niet eens op de lijst met de gebeurtenissen van het jaar.

Hallo Johan,

Ik heb wel belangstelling om in Anthisnes op 25 april mee te doen.
Hoe kom ik er achter waar het veld is en bij wie kan ik me en tot wanneer aanmelden?

groet,

Loet

weet iemand welke Longueville in belgie het is? want als ik het opzoek vind ik er twee, eentje nabij waver en eentje bij durbuy... maar ik vind verder niet direct info over die club

Hoi,

Graag had ik jullie de data in 2010 voorgesteld waarop we in Belgie de F3K wedstrijden vliegen:
1 Anthisnes 25 april CRPAL
2 Longueville 16 mei MCTF
3 Lier 6 juni LAC
4 Meerhout 4 juli KMV
5 Herentals 28 augustus MACH
6 Baulers 10 oktober ACI
De wedstrijd in Herentals is een Internationale wedstrijd.
Johan Van den Brande

Hallo Johan,

Gaat Lier nog steeds door op 6 Juni of is deze datum verschoven vanwege de "Moto GP in Assen" ?

En Meerhout clasht met de pre WK Eurotour in Arboga :
3./4.7.2010S -ArbogaCStefan Wahlberg, Älgesta 310, S-70592 Örebro
Tel. +46 76 1343192, E-mail: stefan@momentum-mt.se
Homepage: http://f3k.modellsegelflyg.se

Graag nog een toelichting : "De wedstrijd in Herentals is een Internationale wedstrijd" OK, maar wat zijn de criteria om een wedstrijd als "internationaal" te klasseren ? Tenminste vier verschillende nationaliteiten zo hoop ik ? En een minimum van 25 deelnemers ?

Groetjes,

Yves

Laatst bewerkt:
volgens mij liggen alle datums nog vast, want ik heb nergens iets gehoord van een verschuiving.

bas ,

ik om net van die wedstrijd , heb geen resultaten maar de andere piloten hadden het over een maat of 2 te sterk......

-kristof-

rudi en paul van MACH (onze club) waren er ook, dus ik ben benieuwd...

ik had wel interesse om te gaan, maar het was een huckepack en sleep wedstrijd bij ons op de club (10min vliegen , spot landen net als F3J)
en had voor de plaatselijke wedstrijd gekozen...

deze heb ik gewonnen! ;) 25mensen achter me, die internationale F3J wedstrijden vliegn. hehe
kicken dus.

ik ben benieuwd naar de uitslagen van de wedstrijd in anthenis!

kan iemand deze posten hier?

Van de Brande Johan 14
awouters Jea-Piere 13
Ardul Paul 12
Bastiaan Patrik 11
Domenique Piroton 10
Dufour Jean-luc 9
VDWater Paul 8
Liekens Rudy 7
Leroy Olivier 6
Lamoulline Gregory 5
Monmom Sacha 4