Datum F3A Inhaalwedstrijd Dongen: 17 september

Beste vliegers en juryleden.

Zoals jullie je nog kunnen herinneren is de F3A wedstrijd van 19 juni vanwege de extreem slechte weeromstandigheden afgelast.
De Modelvliegclub Dongen heeft zich bereid verklaard de wedstrijd in september alsnog te willen organiseren.

De laatste weken is er onduidelijkgeid geweest over de juiste datum de berichten spraken elkaar tegen over 18 of 19 september.

Het is intussen duidelijk geworden dat de wedstrijd zal worden ingehaald op zaterdag 17 september.

Bij deze de dank namens de subcommissie aan Dongen om de wedstrijd alsnog te willen organiseren.

Met vriendelijke groet,

Henny van Loon
Vz Scie RK Kunstvlucht

F3A-A denk ik.
Morgen is voor de b/c de 3e wedstrijd in Boskoop, en volgende week is de finale van de b/c in Emmeloord. dus het zal de A zijn..

Wegafsluitingen nabij MVC Snoopey Dongen

Houden jullie svp rekening met de wegafsluiting nabij het vliegterrein in Dongen.
Buurgemeente Tilburg is een westelijke rondweg aan het aansluiten op de noordelijke rondweg, dit levert een omleiding op.

Komende vanuit oostelijke richting (A-58/N-65) is de Dongenseweg N260 na Tilburg-Noord Vossenberg afgesloten, de afslag naar De Moer Heibloemstraat is niet te bereiken.
**Volg hiervoor N261 richting Loon op Zand, linksaf naar De Moer, Bergstraat>Middelstraat>Nieuweweg>linksaf naar Oude Veepad> op versprongen kruising linksaf naar Bosweg.**

Komende vanuit westelijke richting vanaf ind.terrein Tichelrijt/ Vierbundersweg N632 is de weg afgesloten vanaf de ingang naar Coca-Cola Dongen.
**Volg hier de omleiding naar Dongen-Centrum, daarna rechtsaf Kwartelweg, rechtsaf Fazantenweg, op versprongen kruising rechtdoor Bosweg**

Vanaf A-27 Breda-Utrecht geen problemen.

**LET OP MET NAV-SYSTEMEN**:
Het stukje Bosweg wat aan de Eindsestraat ligt brengt je niet aan het vliegveld (tenzij je een Leopard-tank hebt).
Je moet het stuk Bosweg hebben wat aansluit aan de Oude Veepad/Fazantenweg!

greetz,
Frank

en volgens mij is de A2 onder Utrecht ook afgesloten dit weekend.

Ik kan er overigens niet bij zijn vanwege familiaire verplichtingen op de zaterdag....

Volkert

Back