De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
Maar ik lig liever met een lekker stukje vlees op de motorkap om deze dames frontaal te aanschouwen...

Groeten, Ramses

Nou.... als je die motorkap nu voor jezelf zou hebben....

Maar de kans is groot, dat je dan met nog een stuk of zeven, acht andere kerels, in verschillende staat van ontbinding (Jan) danwel dronkenschap (de rest) allemaal met een lekker stukje vlees erbij, op dat kleine motorkappie moet liggen....

En het is dat "met een hele stapel kerels op een klein plekkie liggen" in combinatie met de bronstige gedachten die deze dames toch ontegenzeggelijk opwekken, waar ik wat moeite mee heb....

toch wel...

een beetje....

Op zijn minst!

Groet, Bert

Maar de kans is groot, dat je dan met nog een stuk of zeven, acht andere kerels,
Bronstig.., motorkap.., een smakelijke dame.., en dan al die zuiplappen erbij ?? , nou euh.., nee dankjewel , heb andere plekjes in gedachten om zo'n smakelijk hapje te onderzoeken... ;).
De Rijn schijnt dichtbij , even een duik en iedereen is weer bij de les.

........ nou euh.., nee dankjewel , heb andere plekjes in gedachten om zo'n smakelijk hapje te onderzoeken... ;).
De Rijn schijnt dichtbij , even een duik en iedereen is weer bij de les.

Nou nee, laat maar.

Voor je het weet neemt er ook nog iemand zijn bootje mee.
De hier geldende normen en waarden moge dan van een bedenkelijk niveau zijn, er bent grenzen.
wadweek-31-zeilen-+-katten-020.jpg

Ik ga wel op de motorkap liggen.

Zolang iedereen zijn stukje "lekker vlees", (volgens Brutus) maar voor zichzelf bewaart.

Zolang iedereen zijn stukje "lekker vlees", (volgens Brutus) maar voor zichzelf bewaart.

Neeneeeneeeneee, die kwote is niet van mij....

Ramses wilde met een "lekker stukje vlees" op die motorkap liggen....

En jij wilt er blijkbaar naast liggen "zolang hij dat lekkere stukje vlees maar voor zichzelf bewaart", en dan verwacht je van de overige 7 man dat die hetzelfde doen????

Jij gaat zeker ook argeloos naar een sauna waar ze thee serveren????

Groet, Bert

.....
Maar de kans is groot, dat je dan met nog een stuk of zeven, acht andere kerels, in verschillende staat van ontbinding (Jan) danwel dronkenschap (de rest) allemaal met een lekker stukje vlees erbij, op dat kleine motorkappie moet liggen....
....
Groet, Bert

Je typt het toch echt zelf. En ik lees gewoon wat er staat.
Het leven is net zo moeilijk als je het anderen wilt maken.

Ik ga nooit naar een sauna!
Ik weet niet of je dat plaatje van die "figuren op dat bootje" nog op je netvlies hebt?
Maar ik ben iets teveel visueel ingesteld om daarna nog lekker te kunnen slapen.
(trefzegde: eigen schuld, dikke bult)
Of ze daar ook nog eens wel of niet thee drinken; men doet maar.

Heeft er ook al iemand bedacht, dat je helemaal niet op de motorkap hoeft te gaan liggen en dat je gewoon de auto portieren open kunt doen? Dat zullen die meissies vermoedelijk ook wel kunnen waarderen, want zo te zien hebben ze het aardig moeilijk in die auto.

Het is toch ook altijd hetzelfde met de hier aanwezige jeugd. Zodra de hormonen gaan werken zakken alle hersencellen zo ongeveer een meter naar beneden en is een beetje rationeel en praktisch denken er niet meer bij.

Met Manus is het nog erger gesteld, die wil gelijk in de Rijn gaan springen.

Nu weet ik het niet hoor, ik zit in een leeftijd tussen Manus en de rest, maar beide gedachte-gangen staan me niet aan. Ik denk, dat ik zelf de dames zou vragen of ze al voorzien zijn van een schoonvader.

Je typt het toch echt zelf. En ik lees gewoon wat er staat.
Het leven is net zo moeilijk als je het anderen wilt maken.

Ik ga nooit naar een sauna!
Ik weet niet of je dat plaatje van die "figuren op dat bootje" nog op je netvlies hebt?
Maar ik ben iets teveel visueel ingesteld om daarna nog lekker te kunnen slapen.
(trefzegde: eigen schuld, dikke bult)
Of ze daar ook nog eens wel of niet thee drinken; men doet maar.

Ja, lekker is dat! In het door jouw gekwootte bericht van mij, staat weer de oorspronkelijke kwoot, maar DAT kwoot je er dan weer niet bij... (snap je het nog? Nee? Opzet geslaagd!)

En daarnaast: het was ook speciaal bedoeld voor jouw visueel ingestelde brein.....

Groet, Bert

.... staat weer de oorspronkelijke kwoot, maar DAT kwoot je er dan weer niet bij... (snap je het nog? ....)
.....
Groet, Bert

Jawel, maar uit al het gebrabbel probeer ik het belangrijkste onderdeel te distilleren (waarom zou je anders iets willen distilleren?), zodat we dat daarover weer verder kunnen epibreren.

En dan is er ook nog het "forumbeheer".
Je kan zomaar eens een reprimande krijgen a la:

[mod] Graag niet onnodig quoten van hele lappen tekst, met onzinnige inhoud[/mod]
Waarvan bovenstaand slechts een voorbeeld is en geenszins betrekking heeft op de inhoud van mijn bericht.

Voor overige "niet ter zake doende" ben ik doof.
Oost Indisch doof, wel te verstaan.
Maar dat zal jou toch wel bekend voorkomen.

.
Oke oke Bert,... het wordt inderdaad wat krap als we allemaal op dezelfde motorkap gaan liggen om deze dames te aanschouwen... En tevens is de setting inderdaad wat minder geschikt om als kerels zo dicht op/bij elkaar te liggen. Maar als we de parkeerplaats dermate indelen is een mogelijkheid als deze wellicht aanwezig:

article-1358399-0D414719000005DC-128_634x327.jpg

En met dat "lekkere stukje vlees" waar ik het over had bedoelde ik simpelweg iets wat van de BBQ zou komen, ter verorbering tijdens het visuele vermaak... dus geen "levende vleeswaren"...

Groeten, Ramses

Tja, in dat geval....
Of het nu het "auto"merk is of de vormgeving van de figuren op de motorkap; ik verkies dan toch nog liever de Rijn.

Na de BBQ en voor de afwas, dat dan weer wel.

.
De foto was alleen bedoeld ter indicatie. De Bergbewoners zien er gelukkig niet eender uit en tevens zullen de bergbewoners niet allen hetzelfde merk auto rijden.

Maar het zou me om het even zijn hoe de Bergbewoners eruit zien, c.q. welk merk auto ze berijden... mijn blik zou alleen voorwaarts zijn. Volledig gericht op

11041229_1608579856039755_9163721822739029187_n.jpg

Maar ik begrijp dat deze dames ter animatie een beetje teveel hormoon opwekkend is voor de aanwezigen bij de MBFBMCPBBQ? Ik heb intussen vernomen dat de gemiddelde leeftijd op de Berg ook wat hoger is

Ik denk, dat ik zelf de dames zou vragen of ze al voorzien zijn van een schoonvader.

Dat klinkt meer als,... "Als ik zelf de leeftijd nog had dan... "

Groeten, Ramses

Niet te brutaal broekie! Al reken ik me ook niet tot degene met op z'n minst slechte gehoorleeftijd. En mocht er op de MBFBMCPBBQ er eentje een tijdje verdacht lang niet meer bewegen dan kieperen we dat wel in de Rijn. En geven daarbij Burpmans de schuld voor te grondig opruimen.

Nou fijn dat je e.a. nader wilt toelichten.

Ik maak me nog wel een beetje zorgen.
Als ik kijk naar de laatste foto, zie ik toch meer groente dan, wat mij betreft, noodzakelijk is voor een BBQ.

Voor wat betreft jouw opmerking over leeftijd:
Je bent "slechts" zo oud, als ik denk dat je bent.

.
@ Puffin: Mag mijn kalenderleeftijd dan jonger zijn, mijn gehoorleeftijd is niet representatief... Na tien jaar in drie punkbands te hebben gespeeld ben ik wat dat betreft juist redelijk bejaard...

@ Erwin: Ooit van garnering gehoord? Die hoef je niet op te eten hoor... Maar het oog wil ook wat (jij was toch visueel ingesteld?)

Groeten, Ramses

In mijn logica wel: je bent doof dus oud punt.

Garnering???? dat is echt nutteloos, de enige vorm van groen dat ook maar matig in de buurt van de BBQ komt is de vorm van kruiden, en dan nog voornamelijk vuurkruiden voor op het kolenvuur, een BBQ op gas dat is voor pluisjes.

Dat klinkt meer als,... "Als ik zelf de leeftijd nog had dan..."

Ïk mis een stukje in de zin. Dit moet worden: "Als ik zelf de leeftijd nog had om me illusies te koesteren dan..."

@ Erwin: Ooit van garnering gehoord? Die hoef je niet op te eten hoor... Maar het oog wil ook wat (jij was toch visueel ingesteld?)

Dus jij kijkt naar de garnering....:confused:. Tja, nou, je doet maar. Ieder z'n interessegebied.

Bedankt voor de aanvulling. Ik vulde het suggestief voor jou in, jij vult het nu zelf aan. Heel eerlijk en open wel

En voor wat betreft de garnering; zeker! Alleen in een andere context. Als ik bijvoorbeeld met mijn ex ging BBQ-en zorgde zij voor het "groen" op tafel. Haar intentie om het daadwerkelijk ook nog te gaan eten, voor mij louter als garnering. De tafel ziet er gezelliger uit en ja, ik ben ook visueel ingesteld. Hou wel van details. Maar BBQ is voor mij persoonlijk verschillende soorten vlees en vis, stokbrood en veel verschillende sauzen. En beginnen met witbier bij de vis en daarna rode wijn bij het vlees..

Groeten, Ramses

Bedankt voor de aanvulling. Ik vulde het suggestief voor jou in, jij vult het nu zelf aan. Heel eerlijk en open wel

Ik ben daar wél eerlijk in, dat klopt.

Gelukkig zijn er echter ook bloedmooie vrouwen, die uitsluitend naar het innerlijk kijken 8-)! Na 35 jaar (en 74) dagen prijs ik me daarmee nog steeds gelukkig.

Enne, ik heb nog eens heeeel goed gekeken naar het laatste plaatje en ja, ik zie nu ook wat jij bedoelt met garnering. Was me nog niet opgevallen. Weet je wel, dat je daarvoor hier bij een tuinder een hele euro moet neertellen?

Tja, als het groen uitsluitend dient ter garnering...
Boeiijuhhh...
Als het eventueel mogelijk ook nog smaak af kan geven (of nog erger; verorberd dient te worden), dan behoud ik mij tot het persoonlijk recht van een Veto.

Verder is er niets mis met groen in de omgeving van de BBQ.
Minimaal twee kontjes hoog, voor enige privacy.

de enige vorm van groen dat ook maar matig in de buurt van de BBQ komt is de vorm van kruiden, en dan nog voornamelijk vuurkruiden voor op het kolenvuur

Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt, he?

Het enige groen wat in de buurt mag komen van een BBQ, is het groene glas waar normaliter Bier in verkocht/bewaard wordt....

Kruiden... Tssss...:rolleyes:

Groet, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back