De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig ben jij een tentjes nerd... da's toch een heel ander slag volk, he?

Ach, laat zowel opa Roel als onze professioneel-kampeerder maar l*llen. Die krijgen beide nog wel eens spijt van hun geplaag (trefwoorden: laatst lachen, wie, best).

Wanneer? Als jij een BBQ houd en zij niet uitgenodigd zijn?

Mag ik wel komen? Toe? Please? Supertoe?

Ach, laat zowel opa Roel als onze professioneel-kampeerder maar l*llen. Die krijgen beide nog wel eens spijt van hun geplaag (trefwoorden: laatst lachen, wie, best).

Je moet nooit spijt hebben van dingen die je hebt gedaan.
Spijt moet je hebben van dingen die je NIET hebt gedaan.

OK. Vrijdag 22 december 2017 vieren we, onder het genot van spijs en wijn, dat we de duisteren dagen van 2017 weer achter ons laten.

OK. Vrijdag 22 december 2017 vieren we, onder het genot van spijs en wijn, dat we de duisteren dagen van 2017 weer achter ons laten.
Het was een goed idee en een goed plan, het is een waardeloze dag/avond.
De volgende dag kei vroeg in de ochtend moet ik op expeditie naar Oostenrijk.

Nou dat scheelt je dus een nachtrust. Heb je die ook alvast bespaard.

Wat nou expeditie in Oostenrijk??
Ga je ergens de bergen in, voor meer dan een week, en je zelf meegebrachte etenswaren verprutsen?
Da's nog steeds geen expeditie hoor.
Als je uit hongersnood met blote handen een Berggeit hebt gevangen en opgepeuzeld, dan ben je op expeditie.

Helemaal niets, werkelijk niets.
Ik heb slechts één ervaring met een expeditie en een goed gevulde maag was dan echt een feestje.
Mijn maag moest zich nog wel eens vullen met allerhande onsmakelijk wild, wat dus (voor mij) geen feestje was.

Wel een uitermate effectief dieet ontwikkeld om af te vallen.
6 kg in 6 weken!
Recept: Lokaal bier en zoete koekjes uit blik. Vooral niet teveel afwijken van dit dieet.

Laatst bewerkt:
Met welk electra probleempje moet Jan je helpen? Een lampje laten branden? Werd tijd!

Moet je niet jouw kennisniveau en omstandigheden op mij gaan projecteren he? Dat jij om die reden nog olielampjes in je tent gebruikt moet je zelf weten... Je had effe bij Jan kunnen slijmen.
Ik heb gewoon een huis, en daar zit gewoon werkende verlichting in....

Hier aan boord brouw ik het licht zelf uit een beetje diesel en een hoop lawaaierig oud ijzer...

Okay 22 december het is, goed plan! Nog een grote vuurschaal nodig? Kettingzaag heb je denk ik wel hé, en een oude autoband...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back