Ga nou maar naar de rechter, dan maak je meer kans. Op deze manier lukt het niet, knulBegin niet over Jan met je Berg onzin want dan kom je aan mij..............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga nou maar naar de rechter, dan maak je meer kans. Op deze manier lukt het niet, knulBegin niet over Jan met je Berg onzin want dan kom je aan mij..............
Kan tie dat wel betalen? griffie kosten of hoe dat ook heten mag is in dit soort zaakjes 499 euri.Ga nou maar naar de rechter, dan maak je meer kans. Op deze manier lukt het niet, knul
Ga nou maar naar de rechter, dan maak je meer kans. Op deze manier lukt het niet, knul
Kan tie dat wel betalen? griffie kosten of hoe dat ook heten mag is in dit soort zaakjes 499 euri.
D,r is vast nog wel ergens een potje voor die speciale gevalllen,
Zou jij moeten weten!
Als je zeker weet dat je de procedure gaat winnen en je speelt het spelletje goed, wat ik ten zeerste betwijfel, dan mag de tegenpartij je juridische kosten vergoeden.Zoveel? Jeetje. Daar moet ik een dag voor werken. Maar voor rechtvaar(dig)heid heb ik wel geld over.
Ja onderling schikken, wat voor jouw inhoud inschikken naar de geneugten van Jan en de voor wie zich aangesproken voelt de overige vaste Berg bewoners.Alleen jammer dat het zover moet komen. Kan het niet makkelijker vraag ik me dan af.
Als je zeker weet dat je de procedure gaat winnen en je speelt het spelletje goed
Ja onderling schikken, wat voor jouw inhoud inschikken naar de geneugten van Jan en de voor wie zich aangesproken voelt de overige vaste Berg bewoners.![]()
Leer van mij, je hebt nog te weinig levenservaring om daarover te kunnen oordelen.Het is geen spelletje! Dat begrijp je toch zelf ook wel?
Wat had je dan gedacht jochie? Je werd hier liefdevol binnengehaald, je werd gekoesterd, je kreeg verantwoordelijkheden, waarvan anderen alleen maar kunnen dromen, je was MBFB-Assistent-Manager-MPK, er lag een glanzende toekomst voor je in het verschiet. Je was de man van de toekomst, je zou het stokje van me overnemen..............en dan ben je opeens jarenlang foetsie, weg is de glanzende toekomst.Ben ik toe bereid! Alleen al vanaf mijn terugkomst is de deur dicht gegooid. Jan begon direct met dat ik niet moest verwachten om weer als een verloren zoon verwelkomd te worden. Maar hoe wel bleef achterwege.
SlijmjurkMaarre, we houden hier allemaal nog wel van je, hoor. Ik in ieder geval!
Niks daarvan ! Dat is gewoon slim management, pappen en nat houden.
Yep maar ook de wanhoop dat tie niet het juiste materiaal heeft, maar ik ben niet te beroerd om na de plagerij mij ook van een andere kant te laten zien.Dat geeft wel een indicatie hoe diep de wanhoop zit...
Zo hé, dat is snel terug.Slijmjurk.
Leer van mij, je hebt nog te weinig levenservaring om daarover te kunnen oordelen.
de mensjes in mijn netwerkje die regelen dat dan allemaal.![]()
Wat had je dan gedacht jochie? Je werd hier liefdevol binnengehaald, je werd gekoesterd, je kreeg verantwoordelijkheden, waarvan anderen alleen maar kunnen dromen, je was MBFB-Assistent-Manager-MPK, er lag een glanzende toekomst voor je in het verschiet. Je was de man van de toekomst, je zou het stokje van me overnemen..............en dan ben je opeens jarenlang foetsie, weg is de glanzende toekomst.
En dan ben je opeens terug. Betuig je dan spijt? Niet, dat wij Bergbewoners hebben gehoord. Geen excuses, geen sorry, niet eens een goedbedachte l*lsmoes.
De enige, die ik hiervoor geschikt acht is Roel, maar dan wordt de functie overgedragen van de ene bejaarde aan de andere en daar schiet de Berg niet echt wat mee op.
Begrijp je nu, dat je hier niet met open armen werd ontvangen?
Maarre, we houden hier allemaal nog wel van je, hoor. Ik in ieder geval!
Beste Christian, zie je nou waarom ik weinig vertrouwen heb in de andere Berg-bewoners? Wat een infame aantijgingen zijn dit nu weer! BAH, BAH, BAH.
En laat ik het nog maar eens schrijven: BAH!
Overigens spreekt men in de scheepswereld volgens mij over 'berghout', maar hierin kan ik mij vergissen.
Yep maar ook de wanhoop dat tie niet het juiste materiaal heeft, maar ik ben niet te beroerd om na de plagerij mij ook van een andere kant te laten zien.
Ik heb het net zitten lezen Roel. Het woord 'bergplaten' komt bij mij ook erg vreemd over, maar een Rijn kapitein zal toch wel weten waar 't ie het over heeft als het over schepen gaat?
Slijmjurk.
Zo hé, dat is snel terug.
Nee ben je helemaal gek geworden. in mijn netwerkje zitten ook mensjes met een afgeronde HBO opleiding en ook best wel wat slimmeriken met afgeronde Universitaire studie rechtspraak.De Bergbewoners?