Volgens mij is het figuurtje op het laddertje van vrouwelijke kunne.
Ik zie tenminste een paarde(n)staart.
Als je naar het plaatje kijkt zou je dat zo wel zeggen, hè? Maarre, heb jij M. Puller wel eens aan het werk gezien? Weet jij hoe 't ie dan gekleed is? Trouwens, weet jij hoe lang het geleden is, dat-ie naar de kapper is geweest? IKKE NIE(T), maar ik begin zo wel mijn vermoedens te krijgen...
heeft iemand er destijds aan gedacht mijn kamelen mee te nemen van de oude berg?
Nou, dat was al lang niet meer nodig, hoor! Kijk, je hebt jongens-kamelen en meisjes-kamelen. Die vinden elkaar leuk*. Als je die gewoon door elkaar laat lopen begint het met het knabbelen aan een oortje

en als daar niemand op toeziet en anti-concameli-middelen verstrekt weet je waar het eindigt. Op een gegeven ogenblik hadden we er dus een heleboel. Voor de wok bleken ze ongeschikt en ook voor andere toepassingen wisten we niets te verzinnen, dus we hebben ze maar op Ebay aangeboden. Uiteindelijk zijn ze toen gekocht door een Chinees, die er nog een boel gelazer mee heeft gehad om ze het land in te krijgen omdat de CI-documentatie niet in orde zou zijn. We hebben toen maar een stapel stickertjes nagestuurd en toen geloofden ze natuurlijk meteen, dat alles in orde was.
*uiteraard met uitzondering van de homelen en de lesmelen, maar dat terzijde.
Laatst bewerkt: