Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We wachten nog op het Tibetaanse yakkenleer dat je besteld had. De levering daarvan is om ons nog onbekende reden vertraagd. Intussen zijn we verder gegaan met de overige punten. Ik ben verheugd te kunnen melden dat het rammeltje wat je hoorde weg is (wij raden aan om voortaan geen kleingeld meer in het asbakje te bewaren)
@ PH_AJH (waarom zeurt Corrien toch zo over dat streepje? Geen kunst aan....)@ Wist je niet dat koffie drinken achter de computer heel gevaarlijk is? Dan weet je nu dat, en ook waarom....
Groet, Bert
Helemaal niet...het is volkomen zichtbaar. Alleen staan er links en rechts nog wat streepjes naast waardoor het niet opvalt. En Jan beseft maar niet dat hij echt een ander brilletje moet kopen, éen die niet alleen de letters op de juiste plek laat staan maar ook alles wat er is gewoon zichtbaar laat.....omdat het onzichtbaar is op zijn avatar
Wat is er, kun je niet tegen je verlies?Overigens heel erg flauw om die Lycoming achterover te drukken voor je micropullers, erg onsportief tegenover de jongens die slechts aan een kleine Continental konden komen....
Overigens heel erg flauw om die Lycoming achterover te drukken voor je micropullers,
En Jan beseft maar niet dat hij echt een ander brilletje moet kopen, éen die niet alleen de letters op de juiste plek laat staan maar ook alles wat er is gewoon zichtbaar laat.
Wat is er, kun je niet tegen je verlies?
PH_AJH (waarom zeurt Corrien toch zo over dat streepje?..........
Mannen die zichzelf een vrouwennaam aanmeten, daar kun je veel meer interessants over zeggen.
Dat zeg ik nu dus al de hele tijd, maar hij wil maar niet luisteren...
Waarom vraag je dat? Is Arjan soms verantwoording aan jou schuldig?
Als jij nou gewoon de inburgeringscursus hier op de Berg had gevolgd had je dat allang geweten en zouden we je misschien (ik schrijf: misschien) als buitendienst medewerker van de Berg kunnen aanstellen. Dat is in ieder geval beter dan hier op een toeristen visum rondlummelen en je dagen in ledigheid slijten.
En hoe zit dat met lieden, die zich de naam aanmeten van een beroemde/beruchte Romeinse senator?
En met lieden, die zichzelf hier op het forum aanmeldden als een vliegtuig, maar een stomme vergissing maakten met het verbindingsstreepje in de registratienaam?.............EN DAT NIET WILLEN TOEGEVEN!!!
Ik zal speciaal voor Brutus nog één keer laten zien hoe het eigenlijk de bedoeling was met dat streepje:
![]()
Zie je? Gewoon er tussenin! Een koppelstreepje dus. Dat ziet er netjes en verzorgd uit. Heel wat beter dan zo'n stompzinnig onderliggende streepje, dat ze niet voor niets een underscore noemen.
Zit jij dan te praten tegen je pc en verwacht je dan van mij dat ik dat hoor?
Vroeg ik dat aan Arjan, dan? Volgens mij was het gewoon een algemeen ongerichte vraag, vrij aan iedereen om te beantwoorden danwel te negeren... Heeft niks met verantwoording te maken...
@ PH_AJH (waarom..........enz....:sleeping![]()
Dat is dan toch wel een interessante inburgeringscursus, als die gaat over het vraagstuk waarom mijnheer Corrien zich ergert aan streepjes... Die van mijn vrouw gaat over heel andere dingen...
Dat is alweer een kwestie van dat mijn naam ijdel gebruikt wordt, en zonder mijn toestemming... Kan ik er wat aan doen dat die pipo mijn naam gebruikt? Rare jongens, die Romeinen...
Wil je er over praten?
Tja, ik weet niet hoor, maar het lijkt er hier toch errug verdacht veel op, dat de vraag aan Arjan wordt gesteld:
Over jouw vrouw willen wij hier alleen maar goede dingen horen. De andere dingen, waarover die van jouw vrouw gaan, zijn hier dus niet bespreekbaar. Het siert je ook niet, dat je daarover bent begonnen. Heb het de volgende keer dus maar weer gewoon over haar kookkunsten of zo.
Hoe was het ook alweer? Ow ja, zó:
+ T![]()
Het zou overigens mijn huisgenoten (op dit moment mijn duifje, 2 poezen en 3 katers)* ernstig verontrusten als ik hier opeens tegen mijn pc zou gaan zitten oh-en.
*De zoon is niet thuis en ik heb ons onbestemde aantal aquariumvissen opzettelijk buiten beschouwing gelaten omdat die zich er geen vin van zullen aantrekken als er hier in de woonkamer iemand praat. Die maken zich trouwens alleen druk als het deksel open gaat voor de vissenbrokjes en als onze jongste kater weer eens een aanval op het glas pleegt. Behalve plant-liggen is 't ie namelijk verzot op onze katten-tv.
Hoe was het ook alweer? Ow ja, zó:
+ T![]()
.....
Aangezien ze allemaal niet drinken heb ik het gekregen.
Dus, tafel 4 zometeen, de drankjes mag je vrij pakken.
![]()
...
hooooooo mannen!
Ik kreeg vanavond een pakketje bezorgd, met daarbij een fotootje van mijn vrienden bij de douane.
Ze hebben wat drankjes in beslag genomen (probeerde iemand als "gift" met een waarde van 22 euro op te laten sturen)
Aangezien ze allemaal niet drinken heb ik het gekregen.
Dus, tafel 4 zometeen, de drankjes mag je vrij pakken.
![]()
En nu stoppen met kibbelen.
Wil je zo vriendelijk zijn (blabla)
Geen enkel probleem, zo te zien zijn het allemaal thee-drinkers.