De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een schouder van de BBQ afgehaald...
...Pulled Pork!!

Ojee, dat zal pijn gedaan hebben! Hoe is `t nu met je schouder?

Maaruh... Pulled Pork :confused:

Zoiets?

PigPull_low.jpg

Groeten, Ramses

.
Oh ja, om het vuurtje wat op te stoken...
Niet gaan staan blazen of wapperen met de handjes als deze BBQ noobs...
van het blazen wordt je trouwens ook nog eens duizelig (daar is al een vloeibaar alternatief voor)

article-2167317-13DA5CF3000005DC-643_468x455.jpg

Maar als modelbouwers kunnen we natuurlijk gewoon een "rc-fan" gebruiken

hqdefault.jpg

Groeten, Ramses

.
Oh ja, om het vuurtje wat op te stoken...
Niet gaan staan blazen of wapperen met de handjes als deze BBQ noobs...
van het blazen wordt je trouwens ook nog eens duizelig (daar is al een vloeibaar alternatief voor)

Nou, die troela's blaas je sowieso meteen omver, laten we het daar eens over hebben. Als je daar "pulled Pork" uit zou moeten halen, heb je alleen maar bot. Niet te kanen. En als die "dames" een lapje vlees op de BBQ leggen, en het gaat spetteren... Meteen miepen: "Oh... Au! Een blaar op mijn tenen! En mijn dure schoenen... Er zit vet op!"

Ramses zei:
Maar als modelbouwers kunnen we natuurlijk gewoon een "rc-fan" gebruiken:
hqdefault.jpg

Hé Ram, wanneer ga jij nu eens met je tijd mee? Daar ga je toch geen schuimpje voor gebruiken met slechts één prop? Waar blijft de zo geroemde "Redundancy" van de vliegers?
Gebruik dan meteen het goeie spul:
boeing-ch-47d-chinook-transporthelikopter.jpg

Misschien dat ik bij een vriendje van HelCo (Helikopter Commando) nog iets voor elkaar kan krijgen... Het moet uiteraard wel Nederlandsch zijn!
Anders komt RHelie straks aanzetten met een MI-26, en dan kan Burp wel inpakken met z'n "Low & slow".

En anders kun jij bij jouw relaties wellicht zoiets ritselen?
Octocopter-006.jpg

Ja, ik weet 't, niet boven mensenmassa's en zo, maar goed: de enigen die een beetje "massa" hebben bij het BBQ-gezelschap, zijn Puffin en Burp (en eventueel Niek), dus die regel gaat voor die twee, hooguit drie man niet op.

Beetje "massa"? Hoho, ik heb een goddelijk afgetraind lijf, nouja, iets wat in de buurt komt maar zeker niet het corpulente lijf wat je hier doet vermoeden :)

En een foto van een Weber 46cm, die hoef ik toch niet te maken heer Puf?

Plaatje even geleend maar precies deze, niks bijzonders dus.
WeberbbqLarge-230.jpg

Ahh ik heb dezelfde alleen zonder dat onderste gedeelte, werkt perfect. Was ff bang dat je z'n gas ding had.

Wat denk je zeluf?? zoek nog steeds een langwerpige BBQ die niet op gas is. Alle buitenkeuken dingen zijn allemaal op gas, afschuwelijk, voor mietjes.

Zoiets Puf?

pistol-grill1.jpg

Langwerpig, BBQ op kolen en zeker niet voor "mietjes"...

Groeten, Ramses

Blijf het een leuk plaatje vinden, beter dan Roel en z'n gun, wel een weber op het plaatje, dat ze niet kunnen BBQ'n ach, voor een keertje niet erg, na 5 minuten nemen we het wel over.

Nou Puf, dat ze niet kunnen bbq-en interesseert niet, maar het zijn wel bar magere scharminkels. Voor een potentiële schoondochter geef ik uiteraard de voorkeur aan een slank typje, maar er zijn grenzen.

Ze hoeven ook niet op de BBQ... Tja te magertjes, ach ik ken heeeeeel veeeeel slechtere beelden.

Is dat één van die specialiteiten van een Weber: dat het rooster scheef op de poten staat?
Zoiets dat van "dat het, zo genaamde overtollige vet, langs de onderzijde van het rooster naar buiten wegloopt en daarmee niet onwenselijk de smaak van het Low & Slow verwerkte lapje beïnvloed"?
Of is dat dat ding gewoon knullig in elkaar gefrot?
Lijkt me gewoon zo'n 13-in-een-"tuincentrum"-dozijn-ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back