De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Degelijk meubelmakerswerk heeft niets, maar dan ook niets met ergonomie te maken.

Het kan wel zijn, dat inmiddels het juiste leesbrilletje wordt gebruikt, maar waar leest opa Roel, dat ik dat beweer? Nergens, hè! Ik had het over 'top quality' en dat is heel wat anders dan ergonomie en om dat te weten heb je geen uitgebreide bibliotheek nodig. Maar goed, aan iemand, die het verschil tussen een bureau en een professionele labtafel niet ziet, ga ik dat niet uitleggen (trefwoorden: paarlen, zwijnen, werpen).

Met de topografische kennis is het overigens ook nog steeds huilen geblazen. De rook van Rotterdam zal nog eerder het dorpje Okkenbroek bereiken dan het pittoreske Maasland.

Kent men hier op de MBF-Berg trouwens de site 'Dutchtowns'? Hier vindt men zowel afbeeldingen als beschrijvingen van diverse Nederlandse dorpen en steden. Als je leest wat er over Maasland wordt geschreven zie je, dat ik op mijn gebruikelijke manier uiterst bescheiden ben gebleven in mijn beschrijving van dit uiterst pittoreske Zuid-Hollandse dorpje:

http://dutchtowns.com/dagtrip/Maasland.html

Als je leest wat er over Maasland wordt geschreven zie je, dat ik op mijn gebruikelijke manier uiterst bescheiden ben gebleven in mijn beschrijving van dit uiterst pittoreske Zuid-Hollandse dorpje:
Als je iets verder had gekeken op de site, dan had je kunnen zien wat de feiten over Maasland zijn:
- Sight
- 7000 inwoners

Sight staat bij http://dutchtowns.com, voor een klein plaatsje. Maximaal een half uur verblijfstijd.

En om een en ander in perspectief te plaatsen; kijk eens bij Beverwijk.
Niet geheel toevallig ken ik dat stadje en ik kom er ook nog regelmatig.
In de omschrijving staat: "Troosteloze zooi" en daar is geen woord van gelogen.
Maar
! Je kunt je er kennelijk wel een halve dag vermaken (zegge 24 halve uren) en het heeft zelfs een hoogte punt meer dan Maasland.
Nou dan weet ik wel genoeg.

Nee. Dat wordt minimaal 72 halve uren. En dan reken ik de weekenden, vakanties, ziekte- of ander verlof niet eens mee.

En om een en ander in perspectief te plaatsen; kijk eens bij Beverwijk.
Niet geheel toevallig ken ik dat stadje en ik kom er ook nog regelmatig.
In de omschrijving staat: "Troosteloze zooi" en daar is geen woord van gelogen.
Maar
! Je kunt je er kennelijk wel een halve dag vermaken (zegge 24 halve uren) en het heeft zelfs een hoogte punt meer dan Maasland.
Nou dan weet ik wel genoeg.

Volgens mij maak je er wat anders van dan dat er wordt bedoeld. Ik lees van Beverwijk namelijk niet, dat je je er kunt vermaken. Wel, dat je een halve dag nodig hebt om de blijkbaar 'troosteloze zooi' gezien te hebben. Om heel Maasland te zien heb je inderdaad aan een half uurtje meer dan genoeg, maar dat is dan wel een half uurtje genieten. De echte liefhebber blijft natuurlijk wat langer dralen. Tja, en als hoogtepunt heb ik uiteraard het elektronicalab van Robbe TD Nederland niet aangemeld.

Al lezende moet ik toegeven dat het schuurtje inderdaad een hoogtepunt zou kunnen zijn...

57416800-2de1-40fb-be9e-84e737d36587.jpg

Nee puf.... je bent in de war met wat jij doet: Sponzen...
Dat is wat anders dan Sponsoren....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back