De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh nee, wacht. Het is een slijmprik!
Slijmprikken zijn de enige bekende, levende dieren die over een schedel maar geen wervelkolom beschikken. Zij scheiden een kleverig slijm af en maken zichzelf schoon door zich in een knoop te wringen en zo het slijm af te schrapen.

giphy.gif

De achtergrond......De achtergrond.

Lulmicropullus je begrijpt nog steeds niet waar de feiten heen gaan hé?

Maar goed,je wil zelfmoord plegen....voordat je voor de trein springt....0900-0113

Groet:Iemand houdt van jou:rofl:

M.Puller, je vergist je in de vergelijking met slijmprikken. Slijmprikken zijn uiterst vreemdsoortige wezens, dus tot zo ver klopt het. Ze hebben een schedel ter bescherming van hun hersenen. Hier wordt het twijfelachtig. Ze hebben echter wél een leven. Hier houdt de vergelijking op.

Even een weetje toevoegen: slijmprikken kun je compleet negeren zonder dat ze dan verongelijkt gaan doen. Het her-invoeren van de volgende bordjes kan dus wel eens raadzaam zijn:

ingnore.gif

Negeren? Waarom? Dat is toch niet aardig?
Ik mag over het algemeen graag een praatje maken met de minder bedeelden die ik tijdens mijn dagelijkse beslommeringen tegen het lijf loop.
Mensen met een geestelijke stoornis, of deze nu aangeboren is of tijdens hun leven is ontstaan, kunnen soms een heel verfrissende blik op bepaalde zaken hebben.
Uiteraard zitten er af en toe ook types tussen waar je het beste een beetje uit de buurt kunt blijven, maar écht gevaarlijk zijn die zelden.
Of beter gezegd: meestal overschatten ze zichzelf dermate, dat ze niet eens doorhebben hoe simpel het is ze af te weren (of finaal op hun gezicht te laten vallen, maar dat is zielig).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back