Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat er niet zo'n heel slimme mensen op de Berg waren, daar was al een vermoeden van.Inderdaad een wat minder briljante bijdrage, Vale.
Tja, als je het zelf niet kan, moet de techniek* het maar voor je oplossen, hé?Maar wel mooi fladderweer, beetje veel knuppelen, dat wel, hoewel ik er een vleugje magic* er bij in had zitten dat dan weer wel.
Laat ik me voorzichtig uitdrukken.Hobby zei:Dat er niet zo'n heel slimme mensen op de Berg waren, daar was al een vermoeden van.
Maar dat er nu van zeker één de naam bekend is gemaakt.
Dat is ook niet zo'n slimme zet, of wel?
Ik kan het ook wel zonder, immers je moet het ook zonder kunnen anders krijg je het nooit optimaal ingesteld.Tja, als je het zelf niet kan, moet de techniek* het maar voor je oplossen, hé?
Nee het is niet gesloten, maar ik modelvlieg wel in gecontroleerd luchtruim.Maar is het luchtruim onder de Maas niet gesloten? Dat zou toch onderhand wel moeten...
Ja dat moet ik hem ook wel nageven, soms op het ene enkele gevallen steekje na is het wow.Laat ik me voorzichtig uitdrukken.
Meestal zijn de bijdragen van Vale (overigens niet zijn naam, maar dat terzijde) redelijk tot behoorlijk briljant.
Het waren jou(w) woorden, niet de mijne. Het is wel mijn interpretatie, dat dan weer wel.Wat héél iets anders is dan de verdachtmaking uiten dat ik Vale plotseling 'niet zo heel slim' zou vinden.
Nu al aan de strategisch voorraden begonnen? Wat is dat voor voorraadbeheer?Verder zijn we, per 5-03-2020 al overgegaan tot maatregelen om de in- en uitwendige mens maximaal te ontsmetten.
Daarvoor worden de strategische voorraden aangesproken.
Derhalve is het niet uit te sluiten dat er een leesteken, spatie of comma ontbreekt.
Dat interpreteer je verkeerd, er is een buffer.Betrapt! Jij hebt dus gehamsterd! Boef!
Ja ik las ook zo iets, maar dan moet tie toch echt aan het ijlen zijn.Heb je Hobby aan boord?
Met een vleugje magic ben ik heel snel.Dan zou je je wel heel snel moeten zijn om van links/rechts/bak/stuurboord naar de andere kant te komen
Als ik zo naar de waterverplaatsing kijk lijkt het er op dat hij net overboord is gesprongen of gevallen (of geduwd).Ontspan... Adem in - adem uit...
Overigens: ik had volgens mij vandaag een schaal-versie van Hobby aan boord...
En welk boord? Aan bakboord in dit geval.
....