De Berg is van Jan!

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Roel van Essen, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.963
    Locatie:
    Oldeberkoop
    En daar gaan we weer.... gelijk weer een aandacht-afleidend plaatje in de strijd gooien....

    Nog een flesje peroxide, Jan? Je lijkt Geert W wel....

    Ik zeg het nog maar een keer: po-li-ti-ke am-bi-ties....

    En daarnaast, dat voor jou werk inderdaad niet meer dan een rotsmoes is, wil nog niet zeggen dat het dat voor mij is.... Ik moet inderdaad werken....

    Groet, Bert
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Hoe snel zijn de douches op de camping eigenlijk warm en neemt iedereen voldoende verschoning mee?

    Bij een echte MCP-BBQ wordt boeren en sch*ten natuurlijk tot een kunst verheven (uiteraard vóór en na de maaltijd, niet tijdens). Misschien wordt het wel een wedstrijd wie de hardste knetter kan laten, zoals we in onze jeugd ongetwijfeld allemaal wel eens hebben gedaan.

    Nu leert de ervaring, dat het daarmee wel eens mis kan gaan. Net als je denkt, dat ze eens een poepie kunt laten ruiken blijkt het wat anders te zijn en dan is het wel prettig als de douche snel op temperatuur is.
     
  3. Manus

    Manus

    Lid geworden:
    18 sep 2011
    Berichten:
    3.214
    Locatie:
    Noord-Holland
    Nou had ik al enige tijd het vermoeden dat er kakheren aan het lullen waren over die BBQ , nou komt er ook nog geknetter en een snel warmende douche aan te pas , over de heerlijke geuren zal ik het maar niet hebben... :nooo:.
    Mocht ik een uitnodiging voor dat gemeur ontvangen dan zal ik die beleefd retourneren, het meurt al genoeg zonder die BBQ.
     
  4. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.963
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ik zou het niet weten.... ik ben nog niet zó oud....

    (open deuren....)

    Groet, Bert
     
  5. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.303
    Locatie:
    Noord Brabant
    Je bent nogal wat van plan, een echte bikkel gedraagt zich en neemt genoegen met een frisse douche bij gebrek aan warm water.
     
  6. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    De P in MCP vertaal je niet met 'bikkel' hoor. Dus denk maar niet, dat we ons als bikkels gaan gedragen. Behalve Roel dan natuurlijk, die kan niet anders.

    Wat heeft het krijgen van een toon hoger dan diado met leeftijd te maken?
     
  7. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Wil meneer Jan zo vriendelijk zijn zijn eigen ervaringen niet op ons te projecteren? Mijn maag-darmstelsel is nog steeds picobello in orde en heeft geen last van onfrisse storingen die in jouw verhaal vermeld worden.
    Als ik wil boeren doe ik dat hooguit bij de Chinees ten teken dat de maaltijd mij gesmaakt heeft; uitlatingen (in welke vorm dan ook) via de onderzijde van het maag-darmkanaal doe ik in de beslotenheid van een toilet. Niet in het gezelschap van anderen.

    Dankuwelalstublieft.
     
  8. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.963
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Dus iedere keer dat jij moet ruften, ga je naar de plee???? Daar slijt je dan een extra paar schoenen per jaar op, voor alleen die extra kilometers van en naar....
    Zal een opgeblazen boel worden als je effe niet eentje in de buurt hebt :eek:

    Groet, Bert
     
  9. PH-SVV

    PH-SVV

    Lid geworden:
    15 apr 2009
    Berichten:
    2.001
    Locatie:
    Ede
    Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de toestand van de edelgas installatie.

    Zelf heb ik er gelukkig ook niet zo'n last van.
    Maar het hangt er gewoon een beetje vanaf wat je de dag ervoor in de verwerkingsinstallatie gegooid hebt.

    Maar ja, die Speck und Ei doen wonderen natuurlijk, daarmee houd je de spoeling wel dun.
    Dus dat word soms rennen geblazen.. de rest laat zich raden.
     
  10. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Tja, we kunnen uiteraard allemaal de schijn gaan ophouden, maar dan kunnen we net zo goed de P van MCP gaan veranderen in KONROBJ, wat staat voor Keurig Opgevoede Niet Ruftende of Boerende Jongelui.

    Het wordt dan dus een MBFBMCKONROBJBBQ............

    Nou Puf, succes met het fabriceren van de bewegwijzeringsbordjes.
     
  11. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Rooksignalen lijkt me beter, naam zal wel weer wijzigen.
     
  12. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.303
    Locatie:
    Noord Brabant
  13. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Volgens mij kan 't ie dat beter uit z'n hoofd laten. Als ik Puf goed heb begrepen mietert de eigenaar van de camping iedereen, die zich flink misdraagt, in de Rijn. Nou zal Puf wel kunnen zwemmen, maar als de WEBER achter 'm aan wordt gesmeten zitten wij straks zonder.
     
  14. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Uhhh buitengebied hé, alle tenten stoken hout, er is een kampvuur schaal, de eigenaar stookt zelf vuurtjes om overtollige rotzooi kwijt te raken....... dus dat zal wel goed gaan, hij zal wel in de buurt blijven voor wat lekkers. De rest zal verdwenen zijn, dat zijn over het algemeen geitenwollensokkenplantjesknuffelaars die zijn niet MBFBMCPBBQ proef.
     
  15. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Lekker smaakt?

    Karbonaatjes? Als je een karbonaatje niet kunt onderscheiden van een T-Bone steak dan stel ik voor dat je thuis blijft en aldaar een gehaktbal nuttigt waarvan de smaak lekker zal proeven. Tenzij de prijs qua financieel geld te duur kost om het te kopen natuurlijk.
     
  16. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    O, jij proeft dus niks als je een biertje drinkt? Drink dan voortaan maar een cola-light. Daar zitten ook bubbeltjes in, alleen schuimt het wat minder.

    Ach gut, gaan we nu al proberen iemand thuis te laten blijven?

    Wat is trouwens een karbonaatje? Dat ken ik niet, je bedoelt blijkbaar karbonaadje? Tja, als je de naam van het lapje vlees al niet kunt schrijven is het natuurlijk overduidelijk, dat je zo'n zelfbenoemde BBQ-deskundige bent.
    Overigens is een T-bone steak te lekker en te duur om zomaar op de BBQ te gooien. En dan ook nog direct bovenop de gloeiende blokjes, tssssssss. Dat doe je niet, dat is barbaars. Zo'n stuk vlees vereist voorbereiding, een BBQ met 2 zones, een thermometertje om de kerntemperatuur te meten en een goede timing. Dat is aan mij niet besteed, dus ik begin daar niet aan. Misschien vind jij een karbonaadje maar naadje, maar voor mij is dat een (h)eerlijk stukkie vlees, dus daarmee ben ik meer dan tevreden.

    Manmanman man, hoe krijg je het voor elkaar? Hoe vaak ben jij op de middelbare school de klas uit gestuurd wegens niet opletten?
    Iets is te duur of kost te veel. Het klassieke voorbeeld van een contaminatie is "iets kost te duur". Daarnaast kan een prijs natuurlijk nooit te duur zijn of te veel kosten. Als je iets wil kopen is een prijs te hoog of te laag (komt eigenlijk nooit voor) of ergens daar tussenin. Begint het weer een beetje te dagen of moest jij altijd op de gang staan tijdens de lessen Nederlands? Bij ons kreeg je daar de kans niet toe, want de directeur had je zo in de smiezen en dan was je voorlopig nog niet toe aan je verjaardagsfeestje.

    En dan financieel geld! Aangezien je bij de lessen Nederlands blijkbaar toch nooit oplette zal ik je maar besparen met welk moeilijk woord dit werd aangeduid. Het begint met een 't' (voor het geval je spijt hebt van het niet-opletten en het nu eindelijk eens een keer wil opzoeken).
     
  17. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Zul je zien dat hij straks nog gaat beweren dat het sarcastisch bedoeld was ook!
     
  18. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.963
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Sterker nog: ik voorspel dat!

    Waarna Burpmans uiteraard zich in allerlei bochten gaat wringen om te proberen deze voorspelling niet uit te laten komen...

    Dat bochtenwringen, dat voorspel ik ook...

    Uiteraard altijd handig twee elkaar uitsluitende voorspellingen te doen, dan zit je altijd 50% goed, wat meer is dan de meeste voorspellers...

    Nietwaar Burp?

    (en daar voorspel ik maar niks over...)

    Groet, Bert
     
  19. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Ik heb nog wel een hoofdpijn dossier hier liggen, mocht het zo uitkomen dat het nodig is een Ger te betreden, die van mij of de verhuur maakt niet uit, de deuren zijn laag, dus ibuprofen of paracetamolletje hoogte zeg maar. Ik voorspel toch als we niet onderling botsen dat daar wel mee gaat lukken. Het probleem tackelen kan, er is ook een hoge drempel. Arbotechnisch in combi met een borreltje recept voor leedvermaak wat we dan wel weer in overvloed hebben, dat dan weer wel.
     
  20. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Voor de bierdrinkers en degenen met een zwakke blaas wordt overnachten dus een soort survival training?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina