De Berg is van Jan!

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Roel van Essen, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    DAT zei ik toch niet? Ik zei dat het versnipperde manual prima was om gemorst bier mee te absorberen... En aangezien wij al sinds 2012 drooggelegd zijn op de vloot, heb ik het naar jou gestuurd... Hossende carnaval gangers morsen nog meer dan bezoekers van een Normaal-concert (en die smeten met opzet met bier....)
     
  2. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Hoewel een zwaar geval van TMI, weten we nu in elk geval wel dat jij volgens onze safety inspector Roel al je hele leven lang de verkeerde kant uit veegt
     
  3. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Meneer brutus, Jan gebruikt een Tena men als PBM.
    Roel is de deskundige als het gaat om PBM's en die hebben we of ik en wij in al die jaren bij alle ...MBF.... BBQ's nog nooit een opmerking in positieve als in negatieve zin zien maken op de inzet van Tena men als PBM.
     
  4. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Goed een paar enkeltjes aanleunBerg dus.....
     
  5. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Oh? dus volgens jou is een Tena Men een PBM omdat Roel er verder niks positiefs of negatiefs over gezegd heeft, en als je een PBM gebruikt hoef je verder niets meer te doen? Kun je je luier volschijten en daar verder de hele dag in blijven rondlopen omdat Roel er verder niks over gezegd heeft "en die is de deskundige"....?

    Hmmmm... interessante interpretatie van Roel's volkomen stilzwijgen als het om Tena Men gaat...
     
  6. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Ja en tegen de herrie, als het flateren te luidruchtig gaat autoplastieken of Peltors.
    Bij die laatste vraag ik mij wel stilletjes af of dat tie gesponsord wordt door 3M.

    Maar weet je, nee dat weet je niet.
    Vanaf een bepaald leeftijd, of als de motoriek / lenigheid je in de steek laat.
    Is er in elk dorpje en of gehucht wel iets van wijkverpleging.
    Die er voor zorgt dat bij tijd en wijlen de bips voorzien wordt van een nieuwe Tena men.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
  7. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    De heren zijn er nogal druk mee bezig. Er worden zelfs afkortingen gebruikt, waarvan ik nog nooit heb gehoord en waarvan ik er eentje via Google zelfs niet kan vinden, dus blijkbaar zijn er nogal diepgravende onderzoeken gedaan. Waarom? Bespeur ik hier soms angst voor de toekomst?
     
  8. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Neuh…. om een of andere reden schijnt hobbymeneer te denken dat jij je luier volschijt en er dan een paar dagen in rond blijft lopen tot de wijkverpleging komt of zoiets... Het stilzwijgen van Roel heeft er iets mee te maken, en de veiligheidsdeskundologica ook, maar daarvan zijn de details me óók niet geheel duidelijk...

    Waarom hij dat denkt weet ik ook niet, hoe hij er zo op kwam om daarover te beginnen, is me ook een raadsel... Maar het schijnt allemaal begonnen te zijn met dat hij om een of andere reden het waandenkbeeld had dat ik hem confetti gestuurd had ter verhoging van de carnavalsvreugde. Aangezien je gekken niet tegen moet spreken, heb ik hem maar in die waan gelaten, maar ik had niet verwacht dat het uit zou draaien op waandenkbeelden over hoe jij met je luiers omgaat.

    Daarvoor sorry, ook al kon ik er niks aan doen.
     
  9. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Ja.....okay.... ik probeer voorzichtig conclusies te trekken en het visuele aspect te negeren maar is een bezoek aan de huisarts niet een goed plan? Hoewel je tegenwoordig moet aangeven als je wat meer te melden hebt dan au, dat je een dubbele afspraak wenst, maar dat terzijde.....
     
  10. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Tegen wie heb je het, Puf? Tegen je tweede persoonlijkheid?
     
  11. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Tja je ervaart nu wat de gevolgen zijn van het illegaal storten van afval en wat dat voor invloed heeft op de omgeving.

    Zeg meneer, wil je je niet verlagen tot het copycat gedrag van piemelmans uit het Schipperscafé!
     
  12. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Hoho... dat heeft uitsluitend in jouw verbeelding plaatsgevonden, he? Ten bewijs: hoe moet ik in godsnaam vandaag de dag aan een fleetmanual komen van een bedrijf waar ik 13 jaar geleden werkte, en wat 5 jaar geleden zelfs geheel is opgehouden te bestaan?
    Nou... DAT duurde even, voor dat dat kwartje viel....
     
  13. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Vertel mij dan eens waar de snippers vandaan kwamen die je in de baal snippers had zitten. nou nou nou nou.
    Als het geen fleet-manual is dat je niet meer kunt aan komen, dan moet het toch iets anders zijn geweest, ja toch?
    Kwartjes hebben we al heel lang niet meer en op zee heb je knopen.
     
  14. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Die denkbeeldige baal, bedoel je? Die je helemaal niet ontvangen hebt?

    Díé baal?

    Joh... nee, écht?
     
  15. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Jij denkt te veel, niet alles wat zich op de Berg af speelt, bevind zich in een virtuele wereld.
    Maar tja door je structurele afwezigheid bij de georganiseerde ...MBF...BBQ's. kun je ook niet meer weten dan het kleine beetje wat je al weet.
     
  16. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Om meerdere redenen is dat best knap.... als het waar zou zijn, maar dat terzijde...
     
  17. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Voor een hééééél zeldzame keer, ben ik het met Puke Duff, euh, sorry, dat moet zijn Duke Puff, eensch….
     
  18. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Leer een aap klimmen, volgens mij heb je geen idee hoe en waaruit de naam Duke Puff is ontstaan.
     
  19. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.786
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Is dat belangrijk dan? Ik weet ook niet hoe "Hobbyist" is ontstaan (kan wel iets raden, maar het ligt er maar net aan wélke hobby het was), en ik denk ook niet dat jij weet waar "Brutus" vandaan komt....
     
  20. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Ho ho, De forumnaam van Duke Puff is Puffin, waar die Puffin vandaan komt, interesseert me geen ene biet.
    Maar jij imiteert mooi onze kreet van Duke Puff.
    Maar tja zoals wel meer, weet je ook niets van het voorval bij de eerste ...MBF...BBQ... waarbij je schitterde in afwezigheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina